Eh, dat klinkt nogal fout.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon vriendlief de benen laten spreiden, ogen dicht en mikken maar
WAT?!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Isegrim het volgende:
k_i_m, denk je er wel om dat er in hele kip vaak in de holte zakjes zitten met lever, hartje e.d.?
Je begrijpt dat ze nu gillend wegrent bij die kip?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Isegrim het volgende:
k_i_m, denk je er wel om dat er in hele kip vaak in de holte zakjes zitten met lever, hartje e.d.?
Meheh, klinkt herkenbaar, toen ik eindexamen kwam doen wisten de leraren niet wie ik wasquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
God damnit. Je zit elke dag te sneaken.
Je bent een sneakert
Een sneak-piet
Een soort sneakeroni
Sneakmeister!!![]()
Ja, kan morgen.
Vwb school. Ik was eigenlijk een voorbeeldige leerlinge. Tot puberteit kwam. Belandde op Montessori lyceum omdat ik overal vanaf getrapt werd. Ik interpreteerde Montessori's wijze wel heel letterlijk en ben denk ik 2 keer naar de school zelf geweest.
Overigens nooit een minimumlijer geweest, altijd voor de max. Eindlijst ook niets onder de 8.
Ik vond leren eigenlijk wel leuk. Nog steeds. Alleen kan ik niet leren van iemand anders en heb ik een serieus autthoriteitsprobleem.
Nog steeds.
Ja sorry, maar beter zo dan dat ze er na het braden achterkomt dat er gesmolten plastic in de kip zit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze nu gillend wegrent bij die kip?
Volgens mij maakt ome Albert daar geen onderscheid inquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:58 schreef SHE het volgende:
Trusten Mo!
Die zakjes zitten er niet altijd in en ik schat dat een Gooise poelier dat niet meegeeft.
Mocht je het er wel in treffen; in stukkies snijden en je poesie er een heel groot plezier mee doen.
Dan had ik hem weg kunnen gooien en patat kunnen halen salade kunnen maken!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja sorry, maar beter zo dan dat ze er na het braden achterkomt dat er gesmolten plastic in de kip zit.
Waar. Overigens wist ik dit ook niet, ik heb ze wel eens gehaald bij de poelier, maar dat was echt al helemaal voorbewerkt, die kon meteen de oven in.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja sorry, maar beter zo dan dat ze er na het braden achterkomt dat er gesmolten plastic in de kip zit.
Goed bedruipen met eigen vet en eventueel de delen die makkelijk droog worden omwikkelen met spek.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar. Overigens wist ik dit ook niet, ik heb ze wel eens gehaald bij de poelier, maar dat was echt al helemaal voorbewerktt, die kon meteen de oven in.
Overigens vond ik hem toen wel droog smaken. Misschien dat ik weer eens een hele kip ga maken als ik eters krijg, nu heb ik een oven
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, sta ik daar straks nog in het allerholst van de nacht met mijn hand in een kippenhol om te kijken of er nou wel of geen zakkies met gore rommel inzitten.
Pin me er niet op vast, maar volgens mij zit in AH kippen geen hart of lever meer. Ik meen me te herinneren dat ik ooit een klacht had van een klant die boos was omdat er nu wel lever en hart in zat en anders nooit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ome Albert daar geen onderscheid in.
HO!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ome Albert daar geen onderscheid in.
Dat lijkt me onwijs grappig, je krijgt vast de meest debiele vragen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:03 schreef Ewelina het volgende:
(ja, ik heb daar op de Klantenservice gewerkt)
Meteen stoppen met lijnen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, bah. Mijn vent blieft überhaupt niets met botjes.
Hoe moet ik dat nou weten, ik heb in mijn 30jarige bestaan nog nooit een hele kip gekochtquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
HO!!!
Als je een kip bij de AH gaat halen, dan heb ik nog liever dat je patat haalt.
De kippen van de AH zijn smerig, smakeloos en droog. Echt doodzonde van je moeite.
Dus OF poelier, OF we verzinnen een andere maaltijd en je gaat volgende week naar een poelier want die kip ga je wel maken.
Ik dacht al, waar blijft zequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
HO!!!
Als je een kip bij de AH gaat halen, dan heb ik nog liever dat je patat haalt.
De kippen van de AH zijn smerig, smakeloos en droog. Echt doodzonde van je moeite.
Dus OF poelier, OF we verzinnen een andere maaltijd en je gaat volgende week naar een poelier want die kip ga je wel maken.
Dat bedoel ik, als ie niet van botjes houdt zou ik ze ook niet showenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om hem te straffen? Maar hij houdt van dikke konten!
Vooral een hoop klachten hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwijs grappig, je krijgt vast de meest debiele vragen.
Oh, zo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als ie niet van botjes houdt zou ik ze ook niet showen.
"Lekkere kip" intikken als zoekterm bij Google Earth zal wel niet werken hequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben vandaag een Lidlkip gegeten. En vreemd genoeg was dit een van de meest smaakvolle, sappige kippen die ik ooit op mijn bord heb gehad.
Plaats 2 is voor de kip van de vrijdagmarkt in Nieuwpoort.
Plaats 1 is voor de kip van een obscuur marktje in Noord-Spanje. Vraag me niet waar. Ik zou er veel voor geven als ik me kon herinneren waar het was, want wat was die kip lekker.
Ik zou gewoon zeggen: "Ja hoor meneer, gooi maar lekker in de koekepan".quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral een hoop klachten hoor.
Maar ik moet zeggen dat de klant die vroeg hoe een maaltijdsalade bereid moest worden toch in mijn geheugen gegrift staat. ("Er staat niet op hoe lang dit in de magnetron moet!"
Ik: "Het is meteen geschikt voor consumptie meneer"
Klant: "O, dus ik kan het zo de koekenpan ingooien?")
Nou, nee, dankje. Ben je er nu aan gebonden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, wij hadden voor de grap geboden op een woning aan de Belgische kust:¤ 50.000 voor een studio met zeezicht in het centrum van Oostduinkerke. Kregen we vanavond een telefoontje dat we het mogen hebben voor die prijsO. Dát was niet helemaal de bedoeling. Ons verwarmingssysteem moet vervangen worden en dat is heel-erg-duur in Duitsland (zo rond de ¤ 15.000 - ¤ 25.000), dus een huisje aan de Belgische kust zit er éven niet in.
Iemand anders interesse?
En dan belt ie terug om te zeggen dat de medewerkster hem verkeerd heeft voorgelichtquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen: "Ja hoor meneer, gooi maar lekker in de koekepan".
Nou, dat hoop ik toch nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, nee, dankje. Ben je er nu aan gebonden?
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch nietEerder hadden ze ons gezegd dat er een hogere bieder was, dus toen ze belden zei ik al dat ik niet meer verwacht had dat ons bod geaccepteerd zou worden. Dat begreep ze wel, dus ik denk dat het wel zal loslopen.
En ach, mochten we er wel aan gebonden zijn, dan is er nog geen man over boord. Dan regelen we een hypotheek, knappen we de boel op en verhuren we het op jaarbasis of verkopen het weer. Het is dat we al een lening nodig hebben voor de verwarming, anders had ik het nog gedaan ook.
Datte dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch..
heb het vorige week nog gepost, maar vind niets zo therapeutisch als zelf kippensoep maken van kippenbouten en dan het vleesch van de botjes afpluizen nadat de bouillon lekker heeft staan trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |