Nou nou, tis me wat!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:18 schreef DaFrenk het volgende:
Had Jeroen nu trouwens z'n hoofd geschoren? Hij zag er kaler uit dan normaal?
Het waren geen briljante grappen inderdaad. Maar de meligheid die er vanaf straaldequote:Op vrijdag 19 september 2008 23:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond de aflevering iets minderveel flauwe grapjes werden er gemaakt.
Ja nouquote:
Dus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef Treezz het volgende:
Tijl zweette nogal onder z'n oksels..jeroen ook weer, alleen had ie een geel shirt aan..
Staat erop, meestal de ochtend erna.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
weet iemand wanneer het op uitzendinggemist komt
Waarom kan ik 'm niet vindenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat erop, meestal de ochtend erna.
Leuke aflevering.
Bij uitzendinggemist de show van vorige week pakken en daar kan je ook andere afleveringen kiezen en daar staat hij tussen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom kan ik 'm niet vinden
Duurde te lang waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:22 schreef Breekfast het volgende:
Die datingshow zat niet in de uitzending zelf toch? snap niet waarom ze dit er niet in hebben gedaan
Oh, waarom zweet je meer op een podium?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus?![]()
Dat doen ze al afleveringen lang. Je zweet nou eenmaal wat meer op een podia.
Waarschijnlijk door alle lampen e.d. die nogal wat warmte uitstralenquote:Op zondag 21 september 2008 13:52 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Oh, waarom zweet je meer op een podium?
Klopt natuurlijk. Die krengen zijn echt bloedheet, als je dan ook nog sta uit te slovenquote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door alle lampen e.d. die nogal wat warmte uitstralen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |