Al geprobeerd maar dan moet er nog steeds voldoende licht zijn helaasquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zet je h'm op zwart-wit. dan wordt t juist mooier
Nee, want ik doe het slechts 1x om een punt duidelijk te maken. Het is niet alsof ik de hele avond mijn flits op ze richt! En zoals ik zei, hebben ze direct door hoe irritant het is en zetten ze de flits uit. En als ze het niet doen, tja... so be it (maar dat heb ik nog niet meegemaakt). Dan ga ik er ook niet op verder, want ik ga niet naar concerten om mensen 'op te voeden' maar om van de muziek te genieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor 'oog om oog, tand om tand'. Iedereen heeft in principe even veel recht om daar te zijn. En natuurlijk moet je niet flitsen. Maar om dat dan terug te doen... Ben je dan niet nét zo irritant bezig als waar je de ander op aanspreekt?
Mee eens. Normaal gesproken stoort mij dat ook, maar deze zijn wel erg leuk gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het bewogene eraanMeestal vind ik dat razendstorend, maar je hebt er leuk gebruik van gemaakt
Kan niet anders dan het hier mee eens zijn. Ik zie overbelichte plekken, onscherpte, heel veel ruimte. Nee, dit kan echt stukken beter denk ikquote:
Dat moet je ff uitproberenquote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef Reddiablo het volgende:
alleen Eddie staat er wel redelijk op.
wat voor ISO raad men mij eigenlijk aan voor m'n Nikon digitaaltje
ik heb hem nu op AUTO staan, maar ik kan ook kiezen uit
50, 100, 200 of 400.
Met wat voor camera had je die gemaakt dan?quote:Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef theclansman het volgende:
zijn zomaar wat foto's die ik gemaakt had op graspop.
ik ben ondertussen aan het kijken voor een betere camera.
mischien dat ik hier nog wel vaker eens wat ga posten.
kritiek is altijd welkom natuurlijk
*kuch*Lidl*kuch*quote:Op maandag 10 november 2008 21:09 schreef theclansman het volgende:
een nytech 7.0 mega pixels
ooit eens gehad van me pa die um via ze werk had gehad.
Laatst is wel leipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |