Mooie foto's hoor EchnaDarr!
X-tremed; iets te gecomprimeerd (zie je met name in zijn key cord). Wel een foto waar je lekker mee kunt spelen qua contrast en kleurgebruik.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Juicyhil het volgende:Thanks!
Ik weet alleen maar in Photoshop hoe je auto color/levels/contract doet en dat soort dingen, maar rode ogen niet
Onerepublic was in Melkweg The Max, die zaal is wat groter vergeleken met de Oude Zaal waar Razorlight optrad
Red Eye Removal tool kun je vinden onder 'Spot Healing Brush Tool/Healing Brush Tool/Patch Tool/Red Eye Tool'. Deze vind je naast je Brush-tool. Werkt echt verbazingwekkend snel; je selecteert de Red Eye Tool, klik dan op de rode oog en hij verdwijnt gelijk

(je kunt bovenaan je scherm ook nog de pupilgrootte en sterkte aanpassen). Dit is wel de snelste manier, maar soms kan het enorm onnatuurlijk overkomen (alsof iemand flink heeft gesnoept aan stimulerende middelen doordat ze dan ontzettend grote, zwarte pupillen krijgen).
Dat van die Melkweg-zalen kan ik wel begrijpen, het is iInderdaad een wereld van verschil (zeker na de verbouwing) met The Max en Oude Zaal.
vond de oude The Max véél leuker/gezelliger quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 06:44 schreef blue_funk het volgende:Was daar ook (maar dat wist je al

). Je stond inderdaad niet erg lekker links. Ben met opzet rechts gaan staan, omdat ik wist dat ze maar een paar nummers op keyboard had. Het is overigens wel een mooie plaat!
Hier een van mij van dezelfde avond:
[
afbeelding ]
Erg mooie foto (van een overigens erg mooie dame!). Sowieso vind ik die serie van jouw op je flickr-account erg goed! Wat een fenomenaal concert was dat zeg! Ja vond het ook wel jammer dat ik links stond, maar was samen met een vriendin en besloot maar te staan waar we stonden (vriendin is ook erg klein, dus zou het mij niet bepaald in dank afgenomen hebben aangezien ze goed zicht had op Jenny Lewis

)
Een foto van afgelopen avond; Calexico in de Paradiso.
![]()
Alleen rare strepen onder zijn gezicht/op zijn handen/gitaar. Denk dat het misschien door de projector komt

Toen het concert afgelopen was, ben ik naar boven gegaan in de kleine zaal. Port O' Brien gaf een spetterende show:
![]()
Kwaliteit is beetje matig omdat ik zelf uit mijn dak aan het gaan was daar
[ Bericht 2% gewijzigd door hydraulix op 16-10-2008 05:48:21 ]