In Putten nog beterquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!![]()
bakken met goede kerels
Ver wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!![]()
bakken met goede kerels
Vertelquote:
als je dan 5 Km naar het noorden gaat, dan kom je int mooiste stukje land van Nederlandquote:
De grens ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
als je dan 5 Km naar het noorden gaat, dan kom je int mooiste stukje land van Nederland![]()
Dat groene kennen wij hier nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ermelo uiteraard![]()
kijk zelf maar, dit is het uitzicht vanuit mijn kamer:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf mijn kamer is niet boeiend genoeg om te postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ermelo uiteraard![]()
kijk zelf maar, dit is het uitzicht vanuit mijn kamer:
[ afbeelding ]
huizen in nederlandquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef Vamps het volgende:
What the fuck... een bos in Nederland.
Ik ga maar geen foto van mijn white-trash en mocro buurt plaatsen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
huizen in nederlandeen zeldzame vertoning hier
Moet je mijn uitzicht zien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef Vamps het volgende:
What the fuck... een bos in Nederland.
Hier ís er kermis.. Maar gelukkig in 't centrum en niet hier.. Maar er is wel 'n zweefmolen van 60m hoogquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef Hyman het volgende:
Hey!,
het is hier net kermis, mn zusje heeft bijna de hele klas uitgenodigd voor dr feestje![]()
een geschreeuw en gejoel dat et is![]()
snel mn pizza bakken, en dan snel naar boven.
Rechtermuisknop, openen met, uit lijst selecteren en dan kun je 't dacht ik ergens aanvinkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef RenRen- het volgende:
Hoe stel ik ookalweer in met welk programma iets wordt geopend?
Tijd om ze te posten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, als het niet meer is.
Té oude foto's op deze pcook nog met m'n ex.
in 2 jaar groeit het toch een hele hoop?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, als het niet meer is.
Té oude foto's op deze pcook nog met m'n ex.
Rechter muisknop -> openen met -> 'deze extensie altijd met dit programma openen'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef RenRen- het volgende:
Hoe stel ik ookalweer in met welk programma iets wordt geopend?
Kappers. Zijn tof.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
in 2 jaar groeit het toch een hele hoop?
Nee, maar wel hoe jij er met lang haar uitzag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kappers. Zijn tof.
En foto's met m'n ex?Jullie hoeven niet te weten hoe mijn ex eruit ziet
Drunk bastard.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:41 schreef Hyman het volgende:
ik had helemaal over die vraag heengelezen
ik ben al 4 weken ofzo niet dronken geweestquote:
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdquote:
leuk, je woont aan het waterquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdBehalve het seizoen dan..
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
Vanuit mijn kamer gezien:
[ afbeelding ]
Dat is dus 8x te weinig dronken de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ben al 4 weken ofzo niet dronken geweest![]()
laatste keer, was ik ook hier online
das best moeilijk, als bier elke keer viezer wordtquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat is dus 8x te weinig dronken de afgelopen tijd.
Ow, what the hell....quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdBehalve het seizoen dan..
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow, what the hell....
Wonen jullie allemaal op het platteland ofzo?
Ik doe net alsof ik dit niet gehoord heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
das best moeilijk, als bier elke keer viezer wordt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet gehoord heb.
Daar was ik weerquote:
Met zulke mooie ogen. Rechter, obv.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, maar wel hoe jij er met lang haar uitzag.
Platteland: nee. Dat het niet zo dichtgebouwd is als in de Randstad betekent niet direct dat het platteland isquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow, what the hell....
Wonen jullie allemaal op het platteland ofzo?
Rijtjeshuis hierzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, neem aan dat de meeste in het centrum/ stad/rijtjeshuis wonen
Muggehquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |