quote:
Vooruit dan, zal eens poging wagen:
Ik denk dat we rond 23:00 binnen waren. Ondanks de lange rij buiten schoot het aardig op.
Eenmaal binnen meteen naar beneden om munten te fixen en daarna weer naar boven. Zaaltje2 was Fronliner al bezig maar wij gingen naar 1.
foto niet van gisterOp zich is die zaal best 'gezellig' maar door de trappen (0,5m breed) moet je toch oppassen tijdens het stampen. Voor een concert is zoiets natuurlijk perfect omdat iedereen goed zicht heeft opt podium. Maar het zorgt wel voor een scheiding tussen de mensen
Maar goed, sta toch altijd vooraan dus lekker belangrijk.....
J&W gooide vrijwel vanaf het begin het gas & volume erop
Toen ze begonnen was het nog vrij rustig maar snel genoeg werd het drukker + wat meer gangmakers voorin. Had goed rondgekeken want ik verwachte Sethje wel te zien, maar nix
Daarna was het voor Zany en de zaal stroomde nog voller, mensen deden op zich goed mee (op Bleeding For ...

)
Ik vond het tijd voor een rondje en ging ff naar Stephy kijken, ik kom binnen hoor FTS dus een mooie u-turn gemaakt en ff een peukie gedaan --> rokersruimte best netjes met aardige afzuiging.
Weer terug naar mstx om zany af te luisteren.
Toen de BlademasterZ opkwamen liepen wij naar zaaltje 2 waar Stephy nog stééds bezig was. Ze wilde maar niet weg terwijl Scope al achter/naast haar stond. Toen ze ook nog "Through the Monsoon" aanzette en voor de DJ-booth kwam werd het echt te erg, beetje lekker staan wezen daarboven, op de foto met geile pubertjes

. Terecht dat Scope haar plaat gewoon stil legde en met zijn set begon
Toen werd het mij helemaal duidelijk wat voor een attention-whore die Stephy wel niet is. Ze kwam voorin staan en ging weer met iedereen op de foto...
Vanaf Scope eigenlijk zaal 2 niet meer uitgeweest, hier zagen dus ook Seth met z'n biertjes.
Op een gegeven moment zagen we die MC van de BlademasterZ in zaal 2 dus we wisten dat D-B-S-T-F-N was begonnen --> publiek begon zich ook te verplaatsen waardoor zaal 2 er aardig verlaten uit begon te zijn tijdens A-lusion. Maar nu was die ruimte wel handig met o.a. Chubby, Just Ask, Cold Rockin'
Laatste kwartiertje nog ff naar Zatox, ik heb hem nu 3x horen afsluiten (Decibel, Loudness, Euforia) en twas wel ok, maar niet echt denderend imo ..... iig geen hardcore dus dan zit je bij mij altijd goed
Hier dus ook eindelijk Voidmage gezien, niet dat we zolang gechat hebben maar denk dat ik je volgende keer wel herken
En toen was het dus 4:00 .... 4:00

doe's normaal joh, is toch geen kinderfeesie
Volgende Euforia zal ik waarschijnlijk wel weer aanwezig zijn, maar hoewel kleiner en van minder grote opzet vind ik een XXlerator toch nog leuker
Overall krijgt Euforia een 6,8
quote:
en dan spreek je mij niet ff aan