Logic is meesterlijk.... als je ziet welke grote artiesten er mee werken dan kan je haast wel zeggen dat het zo'n beetje de standaard is...quote:Op woensdag 24 september 2008 12:54 schreef 16meter het volgende:
Logic Pro lijkt me echt tof om mee te werken (lees: klooien). Ziet er zo gelikt uit. Is het nu echt zoveel uitgebreider en ook moeilijker dan een Fruityloops?
Ik krijg in Fruityloops al niks gedaan.![]()
Hoe Frontliner etc. die kicks voor elkaar krijgen alleen al.
Als ik lees 'just take a hardstyle kick, reverse it and add some distortion'.. yeah right.. bij mij komt er dan echt alleen maar bagger uit.

Ik hoorde juist weer dat de melodie (zeker die melodieën van nu) het moeilijkst waren.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Logic is meesterlijk.... als je ziet welke grote artiesten er mee werken dan kan je haast wel zeggen dat het zo'n beetje de standaard is...
Fruityloops kom ik zelf ook totaal geen wijs uit, snap echt de ballen van dat programma
volgens mij is een kick maken iets van een handigheid wat je gaat ontwikkelen ofzo, schijnt wel altijd 1 van de lastigste dingen te zijn in een hardstyle track als je er mee begint

melodie doe ik alles op gehoor aangezien ik geen noot kan lezen, vandaar dat ik er ook lang over doe om een hele melodie uit te werken zoals in Your Friendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik hoorde juist weer dat de melodie (zeker die melodieën van nu) het moeilijkst waren.
Is denk ik toch meer persoonsgebonden

In die zip zit een sample en een FLP bestand.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
melodie doe ik alles op gehoor aangezien ik geen noot kan lezen, vandaar dat ik er ook lang over doe om een hele melodie uit te werken zoals in Your Friend
trouwens als je dit filmpje bekijkt kun je een flp bestandje openen om een nu style kick te krijgen
van mij mag je dan even de microtonic bestandjes preset doorsturen

Godsklolere, ik dacht dat mijn mixin skills af en toe ver te zoeken waren !!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...
Hoe heet in die mix de track vanaf 0.57 tot 1.20 ?
(daarna wordt hij echt fucking slecht weggemixt, maar dat boeit niet)

In dat geval...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
G-Town Madness vs The Viper - Here comes the remix
ik heb echt kriebels bij die plaat, dat is echt zo een "get the party started" plaat bij mij, die DMX vocals, en dan IT's GONE, AIGHT! HERE IT COMES!, als die plaat langs komt dan zitten meteen mn voeten in t plafond zegmaar geen warmingup meer nodig.

quote:Coone - Words From The Gang (Dutch Version) (ZOOLTD 002 )
releasedate: october 2008
Tracklisting:
A Words From The Gang (Dutch Version)
B Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
This re-release of "Words From the Gang" contains the long awaited Dutch Version, in which the original vocals were translated into Dutch, with a Flemish accent.

Eindelijkquote:

Nee ik vind t niks...geef mij maar die DBSTF remixquote:

quote:Coone - Words From The Gang (Dutch Version) (ZOOLTD 002 )
releasedate: october 2008
A Words From The Gang (Dutch Flemish Version)
quote:

Geweldigquote:

Hey Sheila, ......quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef mstx het volgende:
Doet me hier aan denken:

Origineel is ook gewoon beterquote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de originele eigenlijk beter tegenwoordig.. maar das puur omdat ik deze al veeel te vaak gehoord heb...

Goddomme wat slechtquote:Ik herinner mij nog goe den dag dak vert eerst house te hore kreeg.
Toen wist ik het al, DEES IST!
Mijne tikker ging tegen honderd int uur,
Op plaatjes van 2 unlimited, thunderdome en happy hardcore,
Nu zenk volledig verkocht!
T'maakt mij niet of dat tek is, hardstyle, hardcore of jump,
Noem mer op!
Ik verston da ni,
Mensen die gewoon meelope me alles wa den tv/radio doe of zegt.
PLUS die bengels die staan te springen op elken hoek vant straat,
En verdoeme, ze vinden het nog geweldig ook ..
Sommige mensen denken da welle gestoord zen,
Misschien hemme zelle wel gelijk!
Misschien zen welle ook wel gestoord!
Misschien is deze muziek ook wel gestoord ..
Maar wij zijn me veul ze maat!
As ge in dieje wereld zit, dan lekt da heel simpel om DJ te worde ..
Maar vruuger?
Vruuger waarde nen debiel als ge plaatjes stond te draaie ..
Vruuger moeste een janet zen as ge DJ wou worde ,
Mor nu?
Iedereen wil DJ worde, Iedereen wil die janet van toen zen!
Ik word daar mottig van!
Allemaal van die gasten die denken da ze op die manier gemakkelijk van de grond kunnen gaan.
Rot toch oep gast ..
Ast ni echt veur de muziek is,
Kust dan mijn klote!

awel, motte gij es goe noar die'en stem luustere ... ge komt nie mehr beiquote:Op woensdag 24 september 2008 22:25 schreef NrSiX het volgende:
'Had toch niet zo goed gekeken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |