yeah... inmiddels 1300 KM verder... en tijd om te gaan slapen!quote:
Die Filmpje ken ik.. dies wel coolquote:Op maandag 1 december 2008 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is niet 'de' manier (assdragging), maar het kan wel..
Trouwens, en zijn genoeg integra's omgebouwd naar RWD. Zou maar zo kunnen dat die gele er één van is.
Eerlijk gezegt heb ik nu ff geen zin om te zoeken, ben al een tijdje uit het "Honda-wereldje"quote:Op maandag 1 december 2008 01:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die Filmpje ken ik.. dies wel cool(Kan ik ook
)
Maar dat er veel integra's zijn omgebouwd naar RWD? Ik ken er eentje met een H22a Blok achterin en eentje met een FR setup (Front Engine, Rear wheel drive).![]()
Wist niet dat er nog meer waren.. post anders eens een paar conversies
dan wacht ik totdat je zin hebt..quote:Op maandag 1 december 2008 02:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt heb ik nu ff geen zin om te zoeken, ben al een tijdje uit het "Honda-wereldje"
Maar kijk anders even op youtube "integra RWD" of google het gewoon even, net zo makkelijk.
Thnx Opa! Maar die kende ikquote:Op maandag 1 december 2008 11:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Luie gast!
Hier één van de vele;
http://www.team-integra.net/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=106670
cch?quote:Op maandag 1 december 2008 18:06 schreef bietelboer het volgende:
Op CCH is er nu één bezig met een 6cil achter in een Integra te hangen
Ja alleen ben ik benieuwd of hij hier wel kilometers mee durft/gaat makenquote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Idd![]()
Topic had je ook al gevonden dus
Zeker! met zijn inkomen is dat ook nog eens te doenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef L4urenZ het volgende:
randall heeft een leuke projectje jaaaaa....
wat geslaagd??quote:
Sja IQ en Konijn, verhaal. enzo. Tuurlijk doet een astra C20XE M2.8 ding snot voor zijn ogen rijden (NOT), integra is wel zo ongeveer de ultieme FWD, ja in de rally dan weer niet.quote:Op maandag 1 december 2008 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
en Thnx to Opa_Vertelt
Maar vind de onderste (Integra Type-R) wel een domme shot![]()
Dat dingk is FWD.. No Way dat hij zonder de Handrem zo iets kan doenEn met Handrem is het een waardeloze foto
![]()
Wel een geile bak![]()
Die heb ik al heel lang niet meer online gezien...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heeft die canadees (delthesolman) die del sol nog?
En is dat (mooie) project ooit nog afgemaakt?![]()
Que?quote:Op zondag 7 december 2008 04:14 schreef PNG het volgende:
[..]
Sja IQ en Konijn, verhaal. enzo. Tuurlijk doet een astra C20XE M2.8 ding snot voor zijn ogen rijden (NOT), integra is wel zo ongeveer de ultieme FWD, ja in de rally dan weer niet.
Maar verder wel. Weet jij veel. Loopt al ooit iets ooit van die swaps, of is echt alles ooit al jaren mislukt ????
Behalve nee nooit gelukt al die jaren, schieten we daar ook niks mee op, dus dat was ook niet de bedoeling....
Cool.quote:Op zondag 14 december 2008 14:37 schreef bietelboer het volgende:
late reactie maar hier is die dan
[ afbeelding ]
Integramotor?quote:Op zondag 14 december 2008 14:37 schreef bietelboer het volgende:
late reactie maar hier is die dan
[ afbeelding ]
In de kamer neer zetten met een glasplaat er opquote:Op zondag 14 december 2008 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cool.
Wat ga je er mee doen?![]()
Waarom geen H22a of H23a VTEC..??
170pk dus? Nicequote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Helaas geen C6![]()
Deze komt uit een MB6 6e gen civic station 1.8 VTI
Mocht je het niet alleen kunnen dan moet je Turq ff een belletje gevenquote:Op zondag 14 december 2008 18:06 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jup, maar ook die zal wat leuke mods gaan krijgen in de loop naar de zomer
Whahahahaquote:Op zondag 14 december 2008 18:08 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mocht je het niet alleen kunnen dan moet je Turq ff een belletje geven![]()
![]()
Btw ik kan het topic niet meer vinden op cch van Randall
Ik vind die regel ook niksquote:Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Whahahaha!
Randall en de andere Hontec gasten waren het niet eens met de 1 Dec regels voor het projecten gedeelte en hebben hun projecten weg gehaald, staat nu onder andere op Hondaperformance.
Dat is dan misschien wel zo, maar ik wil gewoon kunnen meelezen zonder mij ergens voor hoeven aan te melden. Het niveau op cch is trouwens nog altijd hoger dan 'vroeger' op slh/slkhk.quote:Op zondag 14 december 2008 22:42 schreef bietelboer het volgende:
Maar daar ligt het niveau ook wel iets hoger dan op cch
quote:
En hoelang heb je over die plug and play swap gedaan?quote:Op zondag 14 december 2008 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Wat nou? Ik heb een Ford Mondeo swap gedaan 3 weken geleden!! van 2.0 naar 1.6![]()
Met nog de 2.0 ECU.. en zonder kat
![]()
Plug&Play zelfs de kabelboom!
Ik was in 1 dagje al klaar..quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En hoelang heb je over die plug and play swap gedaan?(overigens gaat dat blok niet lang leven als je de verkeerde ECU blijft gebruiken)
Maar je hebt hier nou niet echt een reputatie van snelheid![]()
Gelukkig kan ik zelf ook swappen... heb er al een aantal gedaan en er komt er weer één aan
Voor dat geld wat daar in gestopt is had ik wel wat anders gekocht maar goed ieder z'n lolletje natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
450PK RWD Mid Engined Honda Prelude 2.2i VTEC Turbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een RWD prelude met 450PK is echt 10.000x intressanter dan een Z3 of een BMW 328i ofzo hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor dat geld wat daar in gestopt is had ik wel wat anders gekocht maar goed ieder z'n lolletje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |