Sorry maar dit is 1 van de weinige mooie kits voor de civicquote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Check die voorbumper aub.. Ik vind plastic niks aan op een Civic..
Ieder zijn eige mening, maar plastic op een civic vind ik gewoon niet mooi, maar ik hou gewoon van origineel en geen aftermarket.. anders had ik nu wel Monsterbumpers op mijn Uno geplaatst..quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sorry maar dit is 1 van de weinige mooie kits voor de civic
Hoe is het met de Scooby btw? laatste wat ik hoorde was hij van vorm verandert?quote:Op zondag 26 april 2009 17:19 schreef Rainesz het volgende:
Zou um zo weer namaken met deze kit!
Vind hem de lijn absoluut niet verneuken of wat dan ook!!
maargoed ieder zijn ding indd!
mario is indd de huidige bestuurder!!
![]()
Helemaal top!quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hoe is het met de Scooby btw? laatste wat ik hoorde was hij van vorm verandert?
Geen plastic op een civic....quote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ieder zijn eige mening, maar plastic op een civic vind ik gewoon niet mooi, maar ik hou gewoon van origineel en geen aftermarket.. anders had ik nu wel Monsterbumpers op mijn Uno geplaatst..
Das tog originele bumper die gemod is of niet..??quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Geen plastic op een civic....
[ afbeelding ]
Nou ja, okee dan.. sommigequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef raulbouli het volgende:
Nope, White Crow bumper, niks origineels aan hoor ;-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
2.0 16v 4x4 Turbo Intercooler jeweeetsquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:44 schreef bietelboer het volgende:
Snel blok er in en je hebt een cool wagentje!
Jweetzelluf, Yo!quote:
Net als die van jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef raulbouli het volgende:
Special custom bodykit
Die zal nooit cool worden btwquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Of 1.4 16v Turbo:
[ afbeelding ]
Op 750kg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |