Ja, helemaal helder zoquote:Beste,
Bedankt voor je e-mail.
Het enigste wat door de kortingscodes gebeurt, is dat onze backoffice je bestellingen eerst goedkeurt, alvorens de bestelling naar je toe komt.
Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Dit lijkt verdacht veel op het telefoongesprek dat ik met ze had.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Addict89 het volgende:
"Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken."
Die wil ik ook, maar dan in het blauwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ze hadden hem weer!
[ afbeelding ]
Ik had weinig keus, heb hem dus maar in het rood besteldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar dan in het blauw.
Dat is al meer dan een half jaar zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wisten jullie al dat als je een bestelling terugbrengt naar een 'echte' winkel, je geen geld meer terugkrijgt, maar een tegoedpasje?
Maargoed, ik vind dat H&M zelf schuldig maakt aan al die praktijken waarin ze die kortingscodes naar je toe spammen via email en brievenbus.quote:Pak nu je kans!. Op dit moment krijg je 10% korting op het hele assortiment als je via de Shop online of uit de catalogus bestelt. Vul bij je bestelling kortingscode 8176 in. Vergeet niet dat deze aanbieding maar t/m 13/10/2008 geldt. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
Zit er bij, maar wat is dat een enorm lange sjaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
Anders mss toch even een mail sturen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |