abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62034061
Ik heb zondag voor het eerst wat spullen besteld, en nu staan ze vandaag opeens niet meer tussen de nog niet geleverde artikelen.. Terwijl ze pas half oktober zouden moeten komen dus ik gok dat ze nog niet verzonden zijn? Hoe gaat dat normaal?
pi_62035239
Ze staan bij geleverde artikelen gok ik zo.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62053113
quote:
Beste,

Bedankt voor je e-mail.
Het enigste wat door de kortingscodes gebeurt, is dat onze backoffice je bestellingen eerst goedkeurt, alvorens de bestelling naar je toe komt.
Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Ja, helemaal helder zo . Ze gaan verder ook helemaal niet in op mijn mail ofzo. Maargoed, de bestelling is op een andere account al in behandeling, dus ik ga ook niet meer reageren.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62053345
Aha dus daarom kon ik niks meer bestellen! Helemaal gestoord..
pi_62053356
enigste en ja, h&m is goed in de inhoud van je mail/vraag te negeren en iets anders te reageren... in de hoop dat je het niet door hebt ofzo
Strawberry Flavour..
pi_62053562
Beste dinges,

Bedankt voor je e-mail.

We hebben de korting weggehaald en jouw bestelling doorgevoerd. Je mag alleen codes gebruiken die je van ons toegestuurd krijgt, anders blokkeert ons systeem.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Ik had gezegd dat ik de codes van iemand had gekregen .
Tap tap tap
pi_62053581
Oja, ze hadden hem weer!
Tap tap tap
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:30:07 #133
123170 alors
zlata1234
pi_62053597
Ja ik kreeg vandaag ook nog eens een reactie op mn mail, nou laat nu maar hoor...
know'm sayin?
word? word.
pi_62054078
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Addict89 het volgende:

"Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken."

Dit lijkt verdacht veel op het telefoongesprek dat ik met ze had.

"Ja maar, ik héb nou juist geen codes gebr..."

Even hyperventileren, ben zo terug.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_62054742
Die mensen aan die telefoons weten het ook allemaal niet, die zeggen gewoon wat men hen verteld heeft te zeggen.
pi_62054760
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ze hadden hem weer!
[ afbeelding ]
Die wil ik ook, maar dan in het blauw .
pi_62054827
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die wil ik ook, maar dan in het blauw .
Ik had weinig keus, heb hem dus maar in het rood besteld
Tap tap tap
pi_62084037
Wisten jullie al dat als je een bestelling terugbrengt naar een 'echte' winkel, je geen geld meer terugkrijgt, maar een tegoedpasje?
pi_62084104
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wisten jullie al dat als je een bestelling terugbrengt naar een 'echte' winkel, je geen geld meer terugkrijgt, maar een tegoedpasje?
Dat is al meer dan een half jaar zo.
pi_62084105
Ik kreeg vandaag een keurige mail terug dat de bestelling was uitgesteld omdat het vanwege allerlei acties nogal storm liep.
pi_62084213
Voor de 'fraudeurs' :
quote:
Pak nu je kans!. Op dit moment krijg je 10% korting op het hele assortiment als je via de Shop online of uit de catalogus bestelt. Vul bij je bestelling kortingscode 8176 in. Vergeet niet dat deze aanbieding maar t/m 13/10/2008 geldt. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
Maargoed, ik vind dat H&M zelf schuldig maakt aan al die praktijken waarin ze die kortingscodes naar je toe spammen via email en brievenbus.

Totnutoe heb ik zelf geen problemen ondervonden, terwijl ik die kortingscodes creatief gebruik

[ Bericht 6% gewijzigd door wizarddragon op 02-10-2008 19:56:08 ]
pi_62085105
Mijn gratis sjaal en muts zijn uit mijn bestelling gesmeten
pi_62088238
Jahoor de foto's van de Comme des Garçons collectie zijn er.

http://www.nitrolicious.c(...)llection/#more-12883

Persoonlijk heb ik weinig met deze knip-en-plak 'couture'

polkadots
know'm sayin?
word? word.
pi_62088759
Maar die tas is leuk!

En ik zoek al tijden een zwart rokje met witte stippen, maar die hebben ze dan weer niet.
pi_62090203
Morgen of overmorgen komt mn pakje binnen en ik had pas deze week besteld .
pi_62090222
Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
pi_62090621
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.

Echt stom, ik had er helemaal op gerekend en daarom nog geen andere sjaal en muts gekocht. Dat moet ik dan maar alsnog doen. Maar lekker niet bij H&M
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:04:03 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62114608
Rok heb ik teruggestuurd (spijkerrok met knopen aan de voorkant op knielengte), staat mij echt niet. Ik was even vergeten dat rokken op knielengte me nog kleiner maken dan ik al ben

Maar heb weer wat besteld natuurlijk, voel me niet lekker dus dan helpt shoppen altijd

Pyjama's:

Truien:

En nog 2 sjaals, maar die kan ik zo gauw niet even vinden op de site en ik heb geen zin om een screenshot te maken van mn bestelling(en).
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_62115512
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
Zit er bij, maar wat is dat een enorm lange sjaal .

Heel fijn lekker warm vest (maat xs, anders zoutie wel weer veels te groot zijn).

Deze jurk gaat terug:

Het is net alsof ik uit 1950 ben ontsnapt .
Zal wel meespelen dat ik maar 1,60 ben en die jurk daardoor langer lijkt.
pi_62115574
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.
Anders mss toch even een mail sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')