abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62008253
En mijn bestelling is voor de zoveelste keer weer uitgesteld, nu een mail gestuurd:

Geachte heer/mevrouw

Vandaag bleek voor de zoveelste keer dat levering van mijn bestelling om onverklaarbare redenen is uitgesteld onder de noemer: Helaas te laat, nieuwe levering etc.
Mijn vorige bestelling is 4 x uitgesteld (4x !), en na de klantenservice te hebben gebeld bleek dat de account geblokkeerd was omdat er waarschijnlijk onrechtmatige kortingscodes waren gebruikt.
Deze waren níet gebruikt, en gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om er achteraan te bellen, anders zat ik nu waarschijnlijk nóg op mijn pakketje te wachten.

Dit uitstellen van de bestelling is overigens de keer hiervoor ook al gebeurd, en ook toen bleek na een telefoontje dat er een blokkade op mijn account stond, en ook toen bleek die nergens op gebaseerd.

Dit begint een beetje vervelend te worden, en dan druk ik me nog netjes uit.
Als trouwe klant verwacht ik dat mijn bestellingen gewoon netjes worden verwerkt, zonder voortdurende teleurstellingen over uitgestelde bestellingen of, erger, onterechte verdachtmakingen aan mijn adres. Zo ga je niet met je klanten om, lijkt mij.

Bij deze dus het verzoek om uitleg over de wederom uitgestelde levering, hopelijk de laatste.

Mvg bladiebla

Wankers.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_62008814
@Shmoopy: Ik had hetzelfde, bestelling is al 3x uitgesteld nu, dus ik had vorige week gebeld naar de klantenservice (op mail werd al een paar dagen niet gereageerd). Daar bevestigden ze dat er niets aan de hand was, en mijn bestelling zou gewoon begin oktober komen. Uiteraard kreeg ik diezelfde dag ook reactie op mijn mailtje van een week eerder, met dezelfde boodschap, niets aan de hand, nog even afwachten. Kijk ik vanmorgen, is het wéér uitgesteld. Dus nog een mail er tegenaan gegooid, krijg ik binnen 5 minuten een bitchy reactie terug met dat ik fraude heb gepleegd (1 kortingscode gebruikt die ze me hebben toegestuurd ) en daarom mijn account geblokkeerd is en ik maar op de brief moet wachten. Geirriteerd mailtje teruggestuurd met dat ze dan niet een week eerder moeten zeggen dat er niets aan de hand is met mijn account, geen reactie meer. . Nu maar op de account van mijn moeder besteld, ga ik het daar wel een keer halen. Gaat in ieder geval sneller dan dit gezeik.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62011577
Té schandalig toch?
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar die verliezen die ze lijden komen blijkbaar ook hier vandaan.
Lastig voor ze, klanten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 30 september 2008 @ 07:15:00 #104
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_62015866
Hier was m'n bestelling ook uitgesteld en de kortingscode was verdwenen...en het was een rechtmatige kortingscode die ze me zelf hadden toegestuurd. Ook gebeld en ook hier het fraudeverhaal! Ze kwebbelde gewoon door en toen ik protesteerde (want kortingscode van hun gekregen) werd de hoorn erop gegooid... Heel klantvriendelijk!
pi_62018533
En op die andere account is de bestelling nu al in behandeling .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62018931
Ik heb net al die verhalen op ellegirl forum ook even gelezen en h&m is echt gek geworden. Ik betwijfel of het wel zin heeft om te bellen.. Ik denk dat ik gewoon alles ga annuleren, ze stikken er maar in.
know'm sayin?
word? word.
pi_62019310
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:07 schreef samara het volgende:
7848 - 10 euro korting
1304 - 5 euro korting
8218 - 25% korting

deze werken (nog) wel
Alleen 1304 doet het bij mij nog...
pi_62019501
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef alors het volgende:
Ik heb net al die verhalen op ellegirl forum ook even gelezen en h&m is echt gek geworden. Ik betwijfel of het wel zin heeft om te bellen.. Ik denk dat ik gewoon alles ga annuleren, ze stikken er maar in.
Heb je een linkje, ik zoek me rot . M'n reserve-account is gedeblokkeerd, kon dus gelukkig nog wel dat ene truitje opnieuw bestellen . (zonder verzendkosten, want ik had nog iets in bestelling staan wat in november geleverd zou worden).
Tap tap tap
pi_62019521
Ik heb deze ook even besteld

Maar ik vraag me altijd af hoe zoiets valt .
Tap tap tap
pi_62019609
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heb je een linkje, ik zoek me rot . M'n reserve-account is gedeblokkeerd, kon dus gelukkig nog wel dat ene truitje opnieuw bestellen . (zonder verzendkosten, want ik had nog iets in bestelling staan wat in november geleverd zou worden).
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=493900

nouja google maar eens op h&m codes en fraude, dan vind je bijna allemaal dezelfde verhalen. Een boze klantenservice die blijkbaar niet normaal kan reageren.
know'm sayin?
word? word.
pi_62023577
Fraude my ass. Belachelijk gewoon dat ze niet eens een developer kunnen/willen inhuren om een script te schrijven dat uit een database leest hoeveel kortingscodes een klant mag/kan gebruiken en zodra een klant op dat limiet zit, die invulvelden gewoon automatisch weghalen zodat er niks meer in te vullen valt.

Echt, hoe moeilijk kan het zijn? Ze mogen eens heel goed gaan kijken naar Esprit, zij weten tenminste hoe het WEL moet.
pi_62023864
Een klantenservice die de hoorn erop gooit

In dat geval zou het toch snel over zijn met m'n bestellingen hoor. Het moet wel leuk blijven...
Sweet and innocent...
pi_62024203
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef Innocence het volgende:
Een klantenservice die de hoorn erop gooit

In dat geval zou het toch snel over zijn met m'n bestellingen hoor. Het moet wel leuk blijven...
omg

echt achterlijk ja... bij mij begonnen ze een tijdje terug ook over fraude. Hallo, dat systeem laat dat toch toe en er staat niks over hoeveel codes je mag invoeren en hoe je eraan moet zijn gekomen...
Strawberry Flavour..
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:11:40 #114
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_62024853
En het suffe was, ik had die kortingscode gekregen omdat er wat mis was gegaan met mijn bestelling. Niks fraude. Ik was ook erg beleefd aan de telefoon (heb zelf op eenhelpdesk gewerkt en weet hoe onbeschoft mensen kunnen zijn over zaken waar jij niks aan kan doen. Maar ik toonde altijd wel begrip!) Dus of kortingscode's afschaffen of deze 'fraude' accepteren. Of iedereen een unieke code geven die naamsgebonden is. (maar de bestelling op naam van vriendje met exra kortingscodes (als straf!) is nu wel in behandeling...gna gna gna)
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:18:21 #115
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62025018
wat is het officiele verhaal achter de kortingscodes eigenlijk?
ik maak er blij gebruik van trouwens

als het goed is ligt er straks thuis een pakketje op mij te wachten
an urge to help mankind overcomes me
pi_62025740
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef saaw het volgende:
wat is het officiele verhaal achter de kortingscodes eigenlijk?
Die is er niet Ze dreigen maar wat, maar het is hun systeem dat het invoeren van die codes gewoon toe laat. Zelfs op je factuur blijven ze gewoon staan. Volgens mij staat nergens iets aangeven over het gebruik van kortingscodes en de juridische gevolgen daarvan. Ze hadden op ellegirl forum naar iemand gedreigd met de politie
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:07:55 #117
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62026271
wat een onzin idd

maar hoe komt iedereen dan aan die codes? [behalve dat wij ze van fok halen dus]
an urge to help mankind overcomes me
pi_62026982
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef saaw het volgende:
wat een onzin idd

maar hoe komt iedereen dan aan die codes? [behalve dat wij ze van fok halen dus]
Ik krijg ze via de mail en als er weer eens een bestelling mis is gegaan. Overigens nog nooit problemen gehad ermee. (En ik heb wel al eens kortingscodes gebruikt die niet voor mij bedoeld waren).
pi_62027004
Via de mailing van hun nieuwsbrief
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:16:40 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62028170
Ook zo slecht van H&M: toen er laatst een pakketje in behandeling genomen was, was er een corr3ectie van ¤19,90- op m'n saldo. Dus ik dacht en verder niets mee gedaan. Bleek bij levering een broek uitverkocht te zijn. Hoor je NIKS meer van. Ik ben helemaal klaar met dat bestellen, het is al niet meer goedkoper omdat je niets met die kortingscodes kunt, dan ga ik net zo lief shoppen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:17:13 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62028186
En ik krijg ook nooit catalogi en mailings .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62028435
Ik heb net ook een mailtje ontvangen voor de nieuwe catalogus met zomermode, 10% korting en cadeaubon ter waarde van ¤ 5.
pi_62028543
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Klare het volgende:
En het suffe was, ik had die kortingscode gekregen omdat er wat mis was gegaan met mijn bestelling. Niks fraude. Ik was ook erg beleefd aan de telefoon (heb zelf op eenhelpdesk gewerkt en weet hoe onbeschoft mensen kunnen zijn over zaken waar jij niks aan kan doen. Maar ik toonde altijd wel begrip!) Dus of kortingscode's afschaffen of deze 'fraude' accepteren. Of iedereen een unieke code geven die naamsgebonden is. (maar de bestelling op naam van vriendje met exra kortingscodes (als straf!) is nu wel in behandeling...gna gna gna)
Dat is bij mij ook het grappige, bestel al tijden met illegale kortingscodes, doe ik 1 keer netjes en gooi ik er alleen een legale code tegenaan, blokkeren ze de hele boel . Echt, het is dat ik in die winkels nooit wat kan vinden.
pi_62029545
Ik zag deze top in de shop staan: http://shop.hm.com/media/(...)69_76003_21_8624.jpg
Hoe valt deze? Is het ook te dragen als jurk?
pi_62031204
Kijk eens hoelang ie is en leg/hang een meetlint langs je lichaam
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')