Alleen 1304 doet het bij mij nog...quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:07 schreef samara het volgende:
7848 - 10 euro korting
1304 - 5 euro korting
8218 - 25% korting
deze werken (nog) wel
Heb je een linkje, ik zoek me rotquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef alors het volgende:
Ik heb net al die verhalen op ellegirl forum ook even gelezen en h&m is echt gek geworden. Ik betwijfel of het wel zin heeft om te bellen.. Ik denk dat ik gewoon alles ga annuleren, ze stikken er maar in.
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=493900quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ik zoek me rot. M'n reserve-account is gedeblokkeerd, kon dus gelukkig nog wel dat ene truitje opnieuw bestellen
. (zonder verzendkosten, want ik had nog iets in bestelling staan wat in november geleverd zou worden).
omgquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef Innocence het volgende:
Een klantenservice die de hoorn erop gooit![]()
In dat geval zou het toch snel over zijn met m'n bestellingen hoor. Het moet wel leuk blijven...
Die is er nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef saaw het volgende:
wat is het officiele verhaal achter de kortingscodes eigenlijk?
Ik krijg ze via de mail en als er weer eens een bestelling mis is gegaan. Overigens nog nooit problemen gehad ermee. (En ik heb wel al eens kortingscodes gebruikt die niet voor mij bedoeld waren).quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef saaw het volgende:
wat een onzin idd![]()
maar hoe komt iedereen dan aan die codes? [behalve dat wij ze van fok halen dus]
Dat is bij mij ook het grappige, bestel al tijden met illegale kortingscodes, doe ik 1 keer netjes en gooi ik er alleen een legale code tegenaan, blokkeren ze de hele boelquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Klare het volgende:
En het suffe was, ik had die kortingscode gekregen omdat er wat mis was gegaan met mijn bestelling. Niks fraude. Ik was ook erg beleefd aan de telefoon (heb zelf op eenhelpdesk gewerkt en weet hoe onbeschoft mensen kunnen zijn over zaken waar jij niks aan kan doen. Maar ik toonde altijd wel begrip!) Dus of kortingscode's afschaffen of deze 'fraude' accepteren. Of iedereen een unieke code geven die naamsgebonden is. (maar de bestelling op naam van vriendje met exra kortingscodes (als straf!) is nu wel in behandeling...gna gna gna)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |