Ah! Nog iemand die cold turkey gestopt is. Na al die tijd pvpen en raiden in Sunwell vond ik het eigenlijk wel genoeg. Werd gek van alle drama, het gezeik in mijn guild en het gepoach op mijn server. Was heerlijk om te stoppen en heb WoW geen moment gemist, heb alleen het kletsen met wat mensen uit de guild gemist, maar goed daar zijn msn, mail en skype voor!quote:Op zondag 21 september 2008 12:49 schreef CittaR het volgende:
vooral ook als ze zelf niet aan de progress van de guild hebben meegewerkt maar er later bij zijn gekomen bijvoorbeeld. Zelf ben ik bij elke 1e boss kill geweest van gruul tot vashj, helaas viel na 2.4 de guild uit elkaar. Mensen werden ongeduldig om t6 content in te gaan en niet eerst gewoon kael af te maken. Ik heb sindsdien niet meer geraid (een maandje of 3/4) . Was wel even wennen van 4/5 dagen raiden en dan in een keer cold turkey, maar het bevalt me prima. Ik hoef in ieder geval niet meer mijn avond om een spel heen te plannen.
Cold turkey was vooral gebaseerd op het raiden. Na een hoop gezeik in de guild vond ik het wel leuk geweest en ben dus nu guild leader van een eenmans guild ( Milk <and Cookies> ), Milk is dus de naam van mijn char. Zit nu af en toe beetje te pvpen in arena. maar ik denk dat ik misschien nog maar 25% speel van wat ik eerst deed.quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ah! Nog iemand die cold turkey gestopt is. Na al die tijd pvpen en raiden in Sunwell vond ik het eigenlijk wel genoeg. Werd gek van alle drama, het gezeik in mijn guild en het gepoach op mijn server. Was heerlijk om te stoppen en heb WoW geen moment gemist, heb alleen het kletsen met wat mensen uit de guild gemist, maar goed daar zijn msn, mail en skype voor!
Ik snap ook niet dat sommige pvp realm lui zitten te bitch dat je een pussy bent dat je niet op een pvp realm zit, als ik wil pvp'n ga ik wel naar een battleground. Hoef echt niet om de minuut door een lolstep rogue geganked te worden met brutal gear.quote:Op maandag 22 september 2008 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou het liefst juist naar een PvE server verkassen, maar ja de guild daarvoor verlaten is ook weer zo wat. Ik heb helemaal niets met PvP en ook niet met levellen, de combinatie van de twee is het ergste in het spel wat ik kan bedenken
.
Shade gaat bij ons standaard mis, en dat komt niet eens door Flame Wreath, standaard wordt voor de mensen met de Gag-addon /flamelong afgespeelt, dat is zeg maar een muziekje dat steedsquote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Shade is zelfde verhaal, zo lang mensen weten en ook werkelijk niet bewegen tijdens flame wraith is er geen probleem. Ik heb tijden lang ook met mn guild op Silvermoon op Shade gewiped, toen kwam ik naar Draenor waar pugs zonder wipe binnen 3 uur kara clearen.
Zo'n guild had ik ook. Alleen op een gegeven moment gaan mensen stoppen door die baan, of om de kinderen of door wat voor reden dan ook. En dan moet je nieuwe recruits nemen en toen is het gezeik begonnen. Helemaal toen een officer gevraagd werd voor een andere guild en epics belangrijker vond dan (RL) vrienden.quote:Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef TripleM het volgende:
Wat dat betreft is mijn guild super. Alleen voor mensen van 25 en ouder, allemaal mensen met een baan, het is eerder ruziemaken over wie loot NIET neemt dan wel. We raiden drie avonden in de week, waarvan ik er twee doe, drie uurtjes per avond, en toch leuke dingen doen en zien
Zul'aman word velen malen makkelijker als je hem al 2 á 3 keer gedaan hebt, mijn guild begint nu onderhand alle bosses te one-shotten(alleen bij zul'jin 1 wipe).quote:Op maandag 22 september 2008 03:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Shade gaat bij ons standaard mis, en dat komt niet eens door Flame Wreath, standaard wordt voor de mensen met de Gag-addon /flamelong afgespeelt, dat is zeg maar een muziekje dat steeds
in een kerkachtig gezang ''I will not move when Flame Wreath is cast, or the raid blows up''
vandaag voor hwt eerst Zul´aman gedaan, 3 bosses down in 2 uurmaar we zijn dan ook casuals, en we ouwehoeren (teveel
) op TS, was toch een leeravond
Je krijgt nu ook een titel genaam bloodsail admiral althans met patch 3.0.2. (quote:Op zondag 21 september 2008 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Een stel die bloodsail friendly wilde worden.
Brewfest is zaterdag begonnenquote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Tot wanneer is eigenlijk die Brewfest?
Ook voor die boss in BRD moet je daar voor die Qs hebben om die loot te krijgen (epics).
Enne zou ik als een S2 warrior hem kunnen tanken?!
Voel me echt een noobie met al die vragen maarja ik doe vooral PvP hahah
Dat weet ik alleen tot wanneer is het brewfest?quote:
quote:Search for a Tank, Healer, Warlock and a DPSer(best is if there full epic)
Go all over to Brd.
type in /who shattrath 70 or any other main city
Write to about 5 people something like this: Hi, do you want to join us kill the BRD eventboss? Takes only 5 minutes, good loot and very easy.
About 2 of the 5 will say yes, invite them, Summon, kill the boss, kick after looting. and invite another one.
We farmed the boss about 100 times with the random people (about 7 mins per bosskill and new invite)
Het zou 20 dagen moeten duren dacht ik.quote:Op maandag 22 september 2008 09:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat weet ik alleen tot wanneer is het brewfest?
Ook zag ik de vraag waarom iemand voor een summoner zocht voor de BRD brew boss..
Had dat gevraagd aan guildie van mij en die zei het volgende
Dat komt omdat je met een warlock nieuwe mensen kan summonen en dan respawned de boss
[..]
De boss respawned zichzelf al, het enige wat je nodig hebt is mensen die 'm nog boos kunnen maken.quote:Op maandag 22 september 2008 09:54 schreef GilaMonyet het volgende:
Ook zag ik de vraag waarom iemand voor een summoner zocht voor de BRD brew boss..
Dat komt omdat je met een warlock nieuwe mensen kan summonen en dan respawned de boss
Mm okay,quote:Op maandag 22 september 2008 10:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
De boss respawned zichzelf al, het enige wat je nodig hebt is mensen die 'm nog boos kunnen maken.Je rent naar binnen, pakt een quest, Coren krijgt een ? boven zijn hoofd, je complete de quest, Coren wordt boos, je maakt Coren dood, Coren respawned, en de volgende pakt de quest. Het is een daily.
Als het net zo lang duurt als oktoberfest (waar het op gebaseerd is) is dat tot 4 of 5 oktoberquote:Op maandag 22 september 2008 09:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat weet ik alleen tot wanneer is het brewfest?
[..]
niet arrogant maar een elitist prick, dat is hoe jij in wow genoemt wordt , iedereen doet alles fout maar jij bent perfect blijkbaar , dat is ieg waar ik een pleuris hekel aan heb in wow. Iemand die het niet kan nalaten mensen op dingen te wijzen zodat je zelf showen hoe imba je wel niet denkt dat je bent , /gkick /ignore zou dat bij mij zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Arrogant ben ik niet, maar je bent wel een noob als je op supremus wiped.
Net als een priest die dood valt tijdens archimonde of een undead die een doomfire in rent tijdens fear.
Pure l2p zaken. Als je eenmaal in die content zit mag er wel verwacht worden dat je bepaalde dingen kunt zoals opletten dat je niet dood gaat door vuur wat je een aantal seconden al ziet aan komen.
Tijdens Azgalor weten dat je naar Thrall moet en niet rondjes rent terwijl de raid leader door vent loopt te schreeuwen waar je heen moet.
Maar ook gewoon simpele dingen als na 67 levels wel weten hoe je je eigen class spelt of dat het meer dan logisch is om specifiek voor een bepaalde enchant te vragen.
Mm, de ene kant snap ik het wel dat je verwacht van die mensen dat ze weten wat ze moeten doen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:07 schreef Beckham het volgende:
[..]
niet arrogant maar een elitist prick, dat is hoe jij in wow genoemt wordt , iedereen doet alles fout maar jij bent perfect blijkbaar , dat is ieg waar ik een pleuris hekel aan heb in wow. Iemand die het niet kan nalaten mensen op dingen te wijzen zodat je zelf showen hoe imba je wel niet denkt dat je bent , /gkick /ignore zou dat bij mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |