Is dat vandaag al begonnen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:27 schreef Fir3fly het volgende:
Brewfest boss in BRD dropt trinkets gelijk aan die voor 41 badges. Get 'em while you can!
quote:
Tof gelijk maar ff me quests gaan doen danquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Ook weer een nieuwe build (8970) op de Beta servers: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=17088.0
Ow ja de 'ik kan toch niks fout doen het is jouw fout' houdingquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie daar ook niet zo'n tiefushekel aan? Ik iig wel, net als van die mongolen die zeggen "LF enchanter" alsof iedere enchanter 375 is met alle world drop formulas. -_-
Niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie daar ook niet zo'n tiefushekel aan? Ik iig wel, net als van die mongolen die zeggen "LF enchanter" alsof iedere enchanter 375 is met alle world drop formulas. -_-
Er is nu een nieuwe boss in BRD genaamd corin ???? versla die gast en krijg het echte werkquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Brewfest Kodo, jammer dat het alleen maar een skin is net als dat reindeer.
[ link | afbeelding ]
Het is maar waar je je druk om maakt....quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er niet van wakker liggen, en moet je maar eens opletten hoe vaak er LF LW/BS/Alchemist wordt gespammed, dat komt 10x meer voor. In plaats van ruzie te zoeken kan je ook gewoon iemand makkelijk helpen door te vragen wat hij/zij nodig heeftquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
die beermaid is ook wel lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe boss in BRD genaamd corin ???? versla die gast en krijg het echte werk(ook dropt hij 41 badge trinkets)
Precies, de noobs moeten gewoon hun spel uninstallen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow ja de 'ik kan toch niks fout doen het is jouw fout' houding
Zie geen drops op wowhead of thottbot met een kodoquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe boss in BRD genaamd corin ???? versla die gast en krijg het echte werk(ook dropt hij 41 badge trinkets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |