Nee,quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
Je leest het goedquote:
de_boswachterquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
quote:
En je bent nu al klaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opnieuw is lezen niet je sterkste kant, ik heb nergens gezegd dat ik je per direct ga negeren. Dat komt nu. [ afbeelding ]
Op debielheid wel, jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:29 schreef KingOfPop het volgende:
Vrouwen lopen 2 jaar voor? Zoiets..?
Nee, ga maar weer.quote:
Sommige dan.quote:
quote:
Alleen al omdat hij niet aan consequent hoofdlettergebruik doet valt hij al afquote:
quote:
Het wil nogal eens fluctueren, jaquote:
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoonquote:
Stiekem wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het een bazennummer is.
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoon
Het was al sinds gisteren weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Krijg je kanker van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Peuk + Bokbier =
Ben ik allang.quote:
jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van jequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negeren
Nee hoor, maar soms kun je dat wel zijn ja. En zo kan ik ook heel irritant of tegendraads zijn af en toequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negeren
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van je[ afbeelding ].
Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist je dat je met mobiele telefoons popcorn kan maken
Houden van gaat wel weer erg verquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van je[ afbeelding ].
Doh ik moet dus nog vervelender worden om als kutuser door het leven te gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms kun je dat wel zijn ja. En zo kan ik ook heel irritant of tegendraads zijn af en toe
Misschien ook wel gesmolten hersenenquote:
Ja. Maar dat houdt dan ook in dat 24/7 irritant moet zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doh ik moet dus nog vervelender worden om als kutuser door het leven te gaan
Dan projecteer ik mijn eigen gevoelens ook op jou, sorryquote:
Gewoon veel absinth drinkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ook wel gesmolten hersenen
Niet van zee-egels hoop ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ook wel gesmolten hersenen
Dat spul is toch verboden?quote:
HOAX, alsof jij net buiten wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHA, net in de winkel een vrouw. ''Hoe heet zo'n kast in de keuken ook alweer, waar je dingen in kunt bewaren.
ik "koelkast''
mevrouw '' Oh ja''
OH OH OH!!quote:
In Nederland wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat spul is toch verboden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |