Het nomineren van Leon de Winter zegt al genoeg. Dat is puur gebaseerd op naamsbekendheid. Vestdijk afkraken doet wel afbreuk aan je geloofwaardigheid, maar dat terzijde.quote:Literaire armoe alom!
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:06 schreef Mainport het volgende:
Heb je wel eens een boek van Vestdijk gelezen?
Nee, ik heb het niet zo op Multatuli. Ik vond 'de Max' maar taai en saai.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:49 schreef Mainport het volgende:
Ha, dan ben je het met me eens!
Ik zeg helemaal niet dat je niet tussen de regels door kan lezen. Ik zeg dat dus tussen de regels door lezen iets heel anders is, dan jouw vooroordelen. En dus niets met elkaar te maken hebben. Een vergelijking die jij wel maakte in je eerdere post. Maar kennelijk had ik je wat overschat en is begrijpend lezen nog iets te hoog gegrepen voor je. Aangezien één simpele bijzin tussen haakjes je al in verwarring brengt.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Mainport het volgende:
Je mag best vinden dat ik een 'ongelovelijke' snob ben, Lonewolf2003, maar doe dat dan niet zo kort door de bocht!
En wat je met het tweede gedeelte van je post bedoelt...?Je verwijst naar een bepaald (?) boek en noemt 'kenners' die het 'kennelijk goed' vonden, vervolgens kan ik dat bepaalde (?) boek wel op waarde schatten maar niet tussen de regels door lezen?
![]()
??
Overigens scherm je met dat laatste, terwijl je het overduidelijk zelf ook niet helemaal doorhebt!
Leuk dat er mensen niet op een boek stemmen omdat de auteur er niet uitziet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:51 schreef Mainport het volgende:
Goed, laatst was Tomas Lieske bij Pauw en Witteman, en dat bleek een toffe peer. Nu is Douschka Meijsing er, en dat vind ik maar niets. Ze lijkt op Rita Verdonk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |