Oh je bedoeld mij? Kom ik ff terug, kk zeg mij en idioot noemen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef Billekoek het volgende:
Hij is weg, de idioot.
inderdaad, of met die cheapass mobieltjes met brakke kutspeakertjes en daar hun muziek veel te hard afspelen waardoor alles nog verrotter klinkt. en dan stoer in de rondte kijken of iedereen hun baggermuziek net zo vet vind als dat zij dat vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Veel erger vind ik die idioten die van die kleine boxjes hebben waar ze hun iPod/MP3 speler op kunnen aansluiten en waar dan ook nog vreselijk geluid uit komt
kwam r net 1 tegen.... hij zat op de fiets!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:09 schreef RSie het volgende:
[..]
inderdaad, of met die cheapass mobieltjes met brakke kutspeakertjes en daar hun muziek veel te hard afspelen waardoor alles nog verrotter klinkt. en dan stoer in de rondte kijken of iedereen hun baggermuziek net zo vet vind als dat zij dat vinden.
hahah i totally agree...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:09 schreef RSie het volgende:
[..]
inderdaad, of met die cheapass mobieltjes met brakke kutspeakertjes en daar hun muziek veel te hard afspelen waardoor alles nog verrotter klinkt. en dan stoer in de rondte kijken of iedereen hun baggermuziek net zo vet vind als dat zij dat vinden.
ben er weerquote:
Mooie usersnaam.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef 1DIOOT het volgende:
[..]
ben er weer
*zet keihard andre hazes op zn ipoot aan*
mgoed wat boeit het eigelijk.. dat die gasten een gehoorbeschadiging willen oplopen
moe je blij mee zijn! anders verdient willeke geen geld meer met de reclame.
mediatheekquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Billekoek het volgende:
Nee op school, in een mediatheek.
En de beheerder heeft net al gevraagd of die muziek zachter kan. Ja zei die, maar no way...
Zal ik hem schoppen?
Heel even dacht ik dat ie speciaal voor dit topic een kloon had aangemaakt met als username: idiootquote:
1) Er werd em gevraagd of ie zachter kan, hij antwoord daar netjes op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Billekoek het volgende:
En de beheerder heeft net al gevraagd of die muziek zachter kan. Ja zei die, maar no way...
Hard genoeg om een doorgewinterde gabber naar de KNO arts te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef zovty het volgende:
ipods kunnen niet eens hard aansteller.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hard genoeg om een doorgewinterde gabber naar de KNO arts te krijgen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |