die hebben we trouwens wel 1quote:
200 graden, 10 minuten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelang en hoe warm moet zoeen pizza in das oven?
Waar is je moeder als je der nodig hebt?
GMTAquote:
Succes!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Fabuleus
Even opwarmen enzulks dan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor oven heb je?
Heteluchtoven?
Ja, of met een streepje onder en boven en anders met een ventilatortje (hete lucht oven). In ieder geval niet met zo'n zigzag icoontje, want dat is de grill en dan krijg je een neger pizza.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk icoontje zou ik moeten gebruiken op de oven?
Dat dingetje met een plat streepje onder? [ afbeelding ]
quote:
Gast, gewoon opwarmen tot je niet meer met je arm in de oven kunt en dan dat ding er in gooien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk icoontje zou ik moeten gebruiken op de oven?
Dat dingetje met een plat streepje onder? [ afbeelding ]
WTF, ben je een mongooltje? Doe hem op 200graden ofzo, minuut of 6/7 staat ook op de achterkant.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou maakt de oven een gaar geluid?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of met een streepje onder en boven en anders met een ventilatortje (hete lucht oven). In ieder geval niet met zo'n zigzag icoontje, want dat is de grill en dan krijg je een neger pizza.
JA DAT STOND ER DUS NIET MEER ACHTEROP JAHAA!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, ben je een mongooltje? Doe hem op 200graden ofzo, minuut of 6/7 staat ook op de achterkant.
Royal Failquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou maakt de oven een gaar geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |