die hebben we trouwens wel 1quote:
200 graden, 10 minuten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelang en hoe warm moet zoeen pizza in das oven?
Waar is je moeder als je der nodig hebt?
GMTAquote:
Succes!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Fabuleus
Even opwarmen enzulks dan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor oven heb je?
Heteluchtoven?
Ja, of met een streepje onder en boven en anders met een ventilatortje (hete lucht oven). In ieder geval niet met zo'n zigzag icoontje, want dat is de grill en dan krijg je een neger pizza.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk icoontje zou ik moeten gebruiken op de oven?
Dat dingetje met een plat streepje onder? [ afbeelding ]
quote:
Gast, gewoon opwarmen tot je niet meer met je arm in de oven kunt en dan dat ding er in gooien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk icoontje zou ik moeten gebruiken op de oven?
Dat dingetje met een plat streepje onder? [ afbeelding ]
WTF, ben je een mongooltje? Doe hem op 200graden ofzo, minuut of 6/7 staat ook op de achterkant.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou maakt de oven een gaar geluid?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of met een streepje onder en boven en anders met een ventilatortje (hete lucht oven). In ieder geval niet met zo'n zigzag icoontje, want dat is de grill en dan krijg je een neger pizza.
JA DAT STOND ER DUS NIET MEER ACHTEROP JAHAA!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, ben je een mongooltje? Doe hem op 200graden ofzo, minuut of 6/7 staat ook op de achterkant.
Royal Failquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou maakt de oven een gaar geluid?
Ja, omdat ie nu hete lucht aan het blazen is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou maakt de oven een gaar geluid?
Whehe, PK, ik had niet verwacht dat je een klein kind was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie nu hete lucht aan het blazen is.
Nee, een ander geluidquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie nu hete lucht aan het blazen is.
Ach, daar heb je later toch een vrouw voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef Paaskonijn het volgende:
en ja, ik ben een keukennoob [ afbeelding ]
HET IS NIET DE LUCHT!!1quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, PK, ik had niet verwacht dat je een klein kind was.
inderdaad! ik ga nu een beetje moeite doen om wat van een oven te snappen terwijl einer vrouw dat toch later kan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ach, daar heb je later toch een vrouw voor![]()
!
\quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
inderdaad! ik ga nu een beetje moeite doen om wat van een oven te snappen terwijl einer vrouw dat toch later kan doen
Dan had je die er eerst uit moeten halen. Maar gebakken rat is misschien ook wel lekker.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HET IS NIET DE LUCHT!!1
het klinkt als een doodgaande rat
Een oven snappen, whehe.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
inderdaad! ik ga nu een beetje moeite doen om wat van een oven te snappen terwijl einer vrouw dat toch later kan doen
1quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een oven snappen, whehe.Twee knoppen omdraaien
2 knoppen? Onze oven heeft er iets van 120 jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een oven snappen, whehe.Twee knoppen omdraaien
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
2 knoppen? Onze oven heeft er iets van 120 ja
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pk heeft een oven van de nazi's, uit de WO2quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou het zo gelovenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Pk heeft een oven van de nazi's, uit de WO2
Ik weet wel hoe onze vaatwasser en wasmachine werkt, maar daar heb je niet zoveel aan als je een pizza wilt opwarmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]ik snap er ook nooit wat van.
Ik moet soms de tafel afruimen () maar mijn moeder moet altijd de vaatwasser aanzetten omdat ik niet weet hoe die werkt
.
Denk het wel. Nouja ligt aan mijn voetbalwedstrijd morgen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, k ga naar mn snitch.
Jij nog in de stad te vinden dit weekend?
Tablet erin doen en aanzetten. De rest gaat venzelf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]ik snap er ook nooit wat van.
Ik moet soms de tafel afruimen () maar mijn moeder moet altijd de vaatwasser aanzetten omdat ik niet weet hoe die werkt
.
Daar werden geen pizza's in gegooid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Pk heeft een oven van de nazi's, uit de WO2
Rood wit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk het wel. Nouja ligt aan mijn voetbalwedstrijd morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |