daaromquote:
Hey je kent hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het zicht van: O ik het het zo druk
En ze moeten "sorry martin" kunnen zeggen he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIj's ff lunchen nu, zal straks eens kijken of ik 'm zo ver kan krijgen
Dat is het eerste wat ik de mensen leer als ze hier binnen komen..."Je hoeft de Nederlandse taal niet machtig te zijn, maar dit MOET je wel een keer voor me kunnen uitspreken"
Da's TE makkelijk, dat kunnen ze vast allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ze moeten "sorry martin" kunnen zeggen he!
OPNEMEN!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's TE makkelijk, dat kunnen ze vast allemaal
tja, gebruikelijkquote:
* crazy987 vangt hem op en neemt hem mee naar huisquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
komt hier iemand voorbij:
FIJN WEEKEND
* Crazy-M gooit 24 inch scherm achter hem aan.
Over een half uurtje maar even wat eten zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
Middag allemaal
* Crazy-M is toe aan voedsel
13 okt zit ik bij de nieuwe show!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, Jochem Myjer blijft gewoon ownen...
Wat ben ik blij dat youtube het doet op zo'n dag als vandaag... ik kom zo mijn dag wel door!
Cool!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
13 okt zit ik bij de nieuwe show!
tjah, hier is ff kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over een half uurtje maar even wat eten zoeken
heb ik net opquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
Middag allemaal
* Crazy-M is toe aan voedsel
Die ken ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Cool!!!!!!!
Zit inmiddels Guido Weijers te kijken, die blijft ook best lachen!
mijn brood !! wat doe jequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die ken ikAlleen jat hij al m'n oog grappen
jah en wat moet ik er nou mee??quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was ie van jou dan?
geef maar aan mij! krijg je wel een kratje bier van mequote:
quote:
uitrprinten en ophangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |