aanraders>?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je stalker clearsky en crysis warhead er nog bij gooien
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Logician het volgende:
Leuk zeg staan er 2 collega's naast me die mij proberen over te halen om mee te gaan roken " ach toeeee joh eentje kan toch wel.............."serieus
idd.. deden ze bij mij ook eerst.. ik ben nu +- 2 maanden gestopt.. laatst vroegen ze nog: kom ga ff mee joh, 1 sigaretje roken.quote:
clear sky volgens mij wel.quote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik:
ZWEIIIIIIIIIIIIIIIIIII
en dan heb ik maar weinig geslapen
gewoon hard meppenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Logician het volgende:
Leuk zeg staan er 2 collega's naast me die mij proberen over te halen om mee te gaan roken " ach toeeee joh eentje kan toch wel.............."serieus
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef draculettetje het volgende:
beetje laat maar hoi olep
naahquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je stalker clearsky en crysis warhead er nog bij gooien
Volgende keer op tijd zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope moet ook nog boodschappen doen en het dan klaar maken
en ook nog even werken nu maar ik heb besloten eerder weg te gaan om boodschappen te doen
allemaal pr0n natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
naah
al men hardeschijven zijn vol
3.5 tera
250GB Pr0nquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |