hoe ben jij daar terecht gekomen? meteen na he studie, of eerst ergens anders gerwerkt oid?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef L.Denninger het volgende:
Als je goed bent kun je bij ons aan de slag : www.optiver.com
Hou er wel rekening mee dat er van de 5000 sollicitanten 3 aangenomen worden
Ik ben geen trader hoor, ik ben software-engineerquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hoe ben jij daar terecht gekomen? meteen na he studie, of eerst ergens anders gerwerkt oid?
Er wordt op het ogenblik flink verdiend op de beurs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:23 schreef just.in.case het volgende:
Lijkt me echt een puik moment om nu in te stappen. Lehman Brothers down, Merril Lynch overgenomen en AIG weer in handen van de staat. Verkijk je niet op dergelijke banen. Het is hard werken en veel stressen. Het salaris is er wel naar, maar je staat net zo gemakkelijk weer op straat.
Dat geldt voor de optiemarkt, dat is een zgn. zero sum game.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er wordt op het ogenblik flink verdiend op de beurs.
Alleen waar iemand geld verdient moet ook iemand anders het kwijtraken he
Inderdaad, lijkt mij geen leuk beroep. Liever iets minder geld en een leuk beroep (al kan dat voor mij later prima samen gaan), dan dag en nacht stressen over de beurskoersen. Maar goed, mensen zijn tegenwoordig net robots, ze kijken naar de cijfers en geluk hangt daar 100% mee samen. Geluk als tijd hebben voor familie en vrienden (vind ik, misschien vinden mensen geld tellen leuker) wordt steeds onbelangrijker geacht, want geld hebben voor die auto, dat huis enz. is toch veel belangrijker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef Dawwa het volgende:
Erg gestresste en overspannen mensen werken daar trouwens die 50 uur per week minimaal werken, niemand werkt daar boven ze 45ste....allemaal met pensioen en zwemmen in het geld of in diepe financiële schulden
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:09 schreef Dober_Freak het volgende:
blabla En werken met andermans geld is altijd beter dan met eigen geld. Kun je eens wat risico nemen
Welke wegingsfactor had die turbo??? (beleg zelf in sprinters, zelfde idee)quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:56 schreef Dawwa het volgende:
Inderdaad, wanneer de ene verliest is dat ook weer geld voor de ander.
Ik had deze week een leuke turbo short Fortis gekocht...Ik was geschrokken van het rendement die dag toen ik het rond 4 uur checkte, dat halen sommige mensen in 12 jaar geeneens, wel erg risicovo zal het niemand aanradenl!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef Samsung_Star het volgende:
[..]
Welke wegingsfactor had die turbo??? (beleg zelf in sprinters, zelfde idee)
Ja inderdaad, liever vijf jaar de gevangenis in en ¤375.000,- boete dan zelf failliet gaan, toch?quote:
O ja ik zie het, waarom is dit topic dan nog open? Beetje onzin, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef stefan_s het volgende:
[..]
denk dat je geen reactie krijgt in een topic meer dan 3 jaar oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |