Jij hebt nog steeds je pubertijd niet gehaald!?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:55 schreef ThE_ED het volgende:
je hebt haren op je lul?!
Misschien ligt het aan wat je tot de penis rekent ...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds je pubertijd niet gehaald!?
Dan doet ze toch echt iets verkeerd lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef Rekkie het volgende:
Omdat het er niet uitziet als een vrouw een half uur na tijd nog aan het haar plukken is uit haar mond
Tssss newbie.... kom maar weer praten als je echte orale sex hebt ervarenquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan doet ze toch echt iets verkeerd lijkt mij.
Ja de vraag is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en de vraag is dan ... ?!
Ts begint!
Vind het fijn als een vrouw haar vagina scheert of bijhoudt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom jij je lul als een kankerpatient erbij laat lopen?
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen met zo'n grote mond dat ze hem helemaal tot de haargrens naar binnen heeft weten werken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef Rekkie het volgende:
Omdat het er niet uitziet als een vrouw een half uur na tijd nog aan het haar plukken is uit haar mond
Ga jij nou maar eerst haar groeien, dan heb je iets om te scheren...... knul!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:09 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is toch ook Jack Bauer en geen Jack de Boer?
Ik doe het ook bijhouden dat het niet een ongelofelijk grote bos haar is. Maar kaal gaat me dus gewoon te ver.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:07 schreef FokR het volgende:
[..]
Vind het fijn als een vrouw haar vagina scheert of bijhoudt.
Waarom zou ik het niet doen... is fijner voor haar en vind het zelf ook gewoon lekkerder dan zo'n ourwoud.
Want?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:11 schreef FokR het volgende:
Mijn vriendin scheert haar vagina helamaal kaal... ik scheer mijn piemel helemaal kaal.
Lekker toch!
Ben benieuwd wat de fok!sters hier van vinden.
Kan je verzekeren dat 80% met kaal eens is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |