leed?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
-knip- Deelt hier uw leed.
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
leed?
ik lach me rot![]()
mensen die binnen een nederlandse stad met auto gaan rijden
hehe en jij toch reageren...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.
meneer de agent misschien (geen idee wat regels e.d. zijn w.b.t. autoloze zondag)quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Brulbuffel het volgende:
Als ik op een autoloze zondag in een auto wil rijden rijdt ik in een auto. Flinke vent die mij dan tegen houdt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.
dat dusquote:
nee, maar met al die marathons*, dam tot dam-lopen en tal van andere fratsen wordt individueel vervoer wel behoorlijk gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef prupke het volgende:
van 1 autoloze zondag in de hoeveel tijd??? ga je toch niet dood?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
leed?
ik lach me rot![]()
Dat begrijp ik ook wel natuurlijk, maar het wordt toch (hoop ik) van te voren aangegeven wanneer het een autoloze zondag is?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef trabant het volgende:
[..]
nee, maar met al die marathons*, dam tot dam-lopen en tal van andere fratsen wordt individueel vervoer wel behoorlijk gefrustreerd.
*voor iemand die in de herfst 42 km zonder jas gaat wandelen, moet je niet de stad afzetten, maar een dokter bellen!
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo tenenkrommend dat een reactie vereist is
Okquote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Natuurlijk kan je de tram, fiets of weet ik veel wat pakken. Maar als je je helemaal krom betaalt om een auto te mogen bezitten vind ik niet dat er beperkingen als deze opgelegd mogen worden. Dit is onredelijk. Besides, het grootste deel van de week volg ik colleges in het centrum van Amsterdam en dat doe ik altijd met de tram. Op zaterdag en zondag werk ik (auto) en dan wil ik niet gehinderd worden door gesubsidieerde hippie-activiteiten.
quote:
't is maar één dagquote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Natuurlijk kan je de tram, fiets of weet ik veel wat pakken. Maar als je je helemaal krom betaalt om een auto te mogen bezitten vind ik niet dat er beperkingen als deze opgelegd mogen worden. Dit is onredelijk. Besides, het grootste deel van de week volg ik colleges in het centrum van Amsterdam en dat doe ik altijd met de tram. Op zaterdag en zondag werk ik (auto) en dan wil ik niet gehinderd worden door gesubsidieerde hippie-activiteiten.
Waarom zou je 1 dag de auto laten staan om de rest van het jaar door te crossen?quote:
Ja, dat is inderdaad het onderwerp van dit topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:09 schreef JDude het volgende:
Mensen die zich helemaal krom betalen aan een auto
Mensen die dat niet kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:09 schreef JDude het volgende:
Mensen die zich helemaal krom betalen aan een auto
quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
...
Symbolische kutdag die helemaal nergens op slaat.
Ik denk niet dat de IBG me nog geld wil geven, ruim 2 jaar na afronding van m'n studie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die dat niet kunnen
Jij bent er zeker zo eentje die aan het einde van de maand niet zonder de IB Groep kan
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is inderdaad het onderwerp van dit topic
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je betaalt je lam aan wegenbelasting, parkeervergunningen, slurptaks, BPM, benzine-accijnzen en boetes voor 3 km te hard
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar als je je helemaal krom betaalt om een auto te mogen bezitten
Kun je weer kleine meisjes spotten he?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is mooi weer. Lekker op de fiets voor een dagje! Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:31 schreef Basp1 het volgende:
Het zou wekelijks een autoloze zondag door het hele land moeten zijn, niet alleen in de centra van sommige steden.
Dan is het nog ergerquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de IBG me nog geld wil geven, ruim 2 jaar na afronding van m'n studie.
klopt overigens hoe gaan ze dat aanpakken van die duizenden mensen die binnen de ringbaan wonen en die toch ergens heen moeten (al was het maar het ziekenhuis)quote:Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef FB14 het volgende:
21 sept. is er hier in Tilburg ook een autoloze zondag,. Volledig kansloos. Gelukkig woon ik aan de goede kant van de ringbaan dus ik kan wel gewoon autorijdenIk heb me voorgenomen de hele dag rondjes te rijden over de ringbaan om de CO2-uitstoot die we nu mislopen te compenseren
Oh. Omdat...?quote:
Nee wat dan? Lekker op de fiets door die kloteregen en wind, terwijl ik ook lekker warm met een muziekje op m'n bestemming kan bereiken. Dan is het soms wat drukker, maar boeiend, ik zit toch in een droge auto.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
leed?
ik lach me rot![]()
Weet je wat helemaal kut is. Je mag niet in je auto rijden en je krijgt ook geen restitutie wat betrefet wegenbalsting, verzekering en parkeervergunning etc.. Linkse rebellenquote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef GGMM het volgende:
Godver. Dit topic wou ik net aanmaken.
Belachelijk.Welke idioot heeft dat idee bedacht.![]()
Mensen kunnen niet naar huis omdat een of andere idioot meedoet met de milieuhype.![]()
Te triest dat die idioot bepaald wanneer ik in m'n auto mag rijden.
Ik woon binnen de ringbanen. Ik was dit weekend ergens anders en kwam vandaag thuis om 15:00u. Ik heb eerst vriendelijk gesproken met zo'n verkeersregelaar, maar mocht er niet in. Toen ben ik weer in m'n auto gestapt, ben het trottoir opgereden, door een parkje gereden, het trottoir weer af, en m'n wijk in.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt overigens hoe gaan ze dat aanpakken van die duizenden mensen die binnen de ringbaan wonen en die toch ergens heen moeten (al was het maar het ziekenhuis)
Ik ben benieuwd waar ze je dan voor gaan bekeuren. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee wat dan? Lekker op de fiets door die kloteregen en wind, terwijl ik ook lekker warm met een muziekje op m'n bestemming kan bereiken. Dan is het soms wat drukker, maar boeiend, ik zit toch in een droge auto.
Mensen die een autoloze zondag willen zijn gewoon huillies, ga in een bos wonen als je niet tegen auto's kan.
Ik zou trouwens gewoon gaan rijden. Wat willen ze doen? Je bekeuren? Overigens zou ik er niet raar van opkijken als het zo slecht gesteld is hier en dat echt gebeurd.
Inrijverbod. De gebieden die meedoen met de autoloze zondag hebben ene geslotenverklaring voor motorvoertuigen. Hoewel de lijst met uitzonderingen bijna een A4 is, dus vraag me af of het wel klopt. Was trouwens georganiseerd door milieudefensie al die domme autoloze zondagen. Mooi toch, dat een crimineel clubje terroristen stadscentra mogen platleggen? Only in Hollandquote:Op zondag 21 september 2008 20:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar ze je dan voor gaan bekeuren. Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |