leed?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
-knip- Deelt hier uw leed.
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
leed?
ik lach me rot![]()
mensen die binnen een nederlandse stad met auto gaan rijden
hehe en jij toch reageren...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.
meneer de agent misschien (geen idee wat regels e.d. zijn w.b.t. autoloze zondag)quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Brulbuffel het volgende:
Als ik op een autoloze zondag in een auto wil rijden rijdt ik in een auto. Flinke vent die mij dan tegen houdt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kutpost, bedroevend gewoon.
dat dusquote:
nee, maar met al die marathons*, dam tot dam-lopen en tal van andere fratsen wordt individueel vervoer wel behoorlijk gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef prupke het volgende:
van 1 autoloze zondag in de hoeveel tijd??? ga je toch niet dood?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
leed?
ik lach me rot![]()
mensen die binnen een nederlandse stad met auto gaan rijden
Dat begrijp ik ook wel natuurlijk, maar het wordt toch (hoop ik) van te voren aangegeven wanneer het een autoloze zondag is?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef trabant het volgende:
[..]
nee, maar met al die marathons*, dam tot dam-lopen en tal van andere fratsen wordt individueel vervoer wel behoorlijk gefrustreerd.
*voor iemand die in de herfst 42 km zonder jas gaat wandelen, moet je niet de stad afzetten, maar een dokter bellen!
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo tenenkrommend dat een reactie vereist is
Okquote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Natuurlijk kan je de tram, fiets of weet ik veel wat pakken. Maar als je je helemaal krom betaalt om een auto te mogen bezitten vind ik niet dat er beperkingen als deze opgelegd mogen worden. Dit is onredelijk. Besides, het grootste deel van de week volg ik colleges in het centrum van Amsterdam en dat doe ik altijd met de tram. Op zaterdag en zondag werk ik (auto) en dan wil ik niet gehinderd worden door gesubsidieerde hippie-activiteiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |