http://www.rtl.nl/compone(...)l_18-09-2008_1_1.xmlquote:
Volgens mij zijn alle medewerkers van die virgin school gewoon afkomstig uit de prostitutiequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:52 schreef AboruAsli het volgende:
Heb het gezien gisteren en vond het toch een soort van verkapte prostitutie.Had met name bij de sexcoach het gevoel dat het een hoer op leeftijd was die, gezien haar slechte marktpositie, zich nu maar aan maagdelijke mannetjes vergrijpt voor een beetje geld. Bah!
Dat was wel grappig.. waarom een boxer over zn prachtige ondergoed dragenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
Men wat had die gast een gaten in zijn sokken
[ afbeelding ]
En ook een mooieonderbroek onder zijn boxer aan:
[ afbeelding ]
Omdat een moeder figuur dichter bij hem staat denk ik en omdat ze nou niet echt knap zijn, hoeft hij zich niet opgelaten te voelen.quote:
dat klopt, vooral het hele sociale gedeelte. Maar hij gaf zelf aan graag een man te willen zijn en zich zo te voelen, voor hem was de oplossing dus die cursus. Misschien dat hij nu iig beter in zijn vel zit en ook wat meer sociale contacten aan durft te gaan, al zie ik dat somber in.quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag iemand die heel erg op hem leek dit weekend![]()
Maar ik vind het zielig voor die jongen. Alsof je met een ontmaagding ineens een beter leven hebt. Er waren zoveel meer aspecten aan zijn leven waar hij aan moest werken, niet alleen qua vrouwen maar qua alles zo'n beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |