quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.
En nu hou ik er over opquote:Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Gewoon niet op ingaan man. Of hij zit gewoon te gallen, of hij is achterlijk. Het zijn gewoon feiten dat deze wedstrijd te duur is voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Bij elke club komen er dan een stuk minder supporters. Dat is nu eenmaal de werkelijkheid. Dus niet alleen bij Ajax maar ook bij Feyenoord, PSV, AZ en FC Balophetdak.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
1-0 verlies 1e wedstrijd tegen 4-1 winst....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
De tering inderdaad, lekker weertje ook buiten hier, regent lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef kasper het volgende:
Goh, je zal de moeite genomen hebben om naar 't stadion te gaan.![]()
Wat een saaie wedstrijd.
Is niet nodig, is zondag nodig niet vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Haal Sno er dan maar uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Als Bassie die Snomotion uitzet maak jij die hele avond niet meer zo'n post denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |