Ik quote 'm nog ffquote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
Doe jij dan geen verkapte doodsverwensingen meer zodat ik niet hoef te editten!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
Dan denk je inderdaad in de goede orde van grootte.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Goh, lachen met jou.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
Heuj ik had die post ook klaar staanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.²
DE HILARITEIT!!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |