aflossing studieschuld?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:27 schreef Q. het volgende:
Stel je niet aan, ze willen elke maand 200 euro van mij hebben.
Tuurlijk niet joh. Hij heeft een erg hoge functie met een goed salaris. Dit is wat hij ongeveer per maand aan belasting betaald.quote:
Dan nog ben je een held omdat je het post.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen over die paintDie is niet van mij, er staat een copyright onder
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan nog ben je een held omdat je het post.
daarom ga ik bezwaar maken was vergeten dat hij was gestolenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef roburt het volgende:
ik moet 600 euro aan OV terug betalen terwijl ik hem nooit heb gebruikt
Hee dat is helemaal geen slecht idee. Zou dat echt zo makkelijk kunnen/werken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef deepart het volgende:
gewoon je OV opgeven als gestolen, en dan een nieuwe krijgen, die nieuwe inleveren en die oude gebruiken..
Dat werkt ja, alleen oppassen voor de speciale conducteurs met laptopjes en scan machienetjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hee dat is helemaal geen slecht idee. Zou dat echt zo makkelijk kunnen/werken?
O ja TS:dat weet toch iedereen dat je er voor moet betalen als je 'm te laat inlevert.
Hoe willen ze je pakken? Als je dat team ziet wat daarop controleerd zeg je gewoon dat je hem vergete bent, 35 euro boete. Gewone conducteurs kunnen zoiets niet zien geloof ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ze je pakken val je wel onder de vervalsing van officiele overheidsdocumenten.
WAAR?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef Syd het volgende:
omg dumpert nerd-alert
Zijn daar teams voor dan??? Nooit gezienquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe willen ze je pakken? Als je dat team ziet wat daarop controleerd zeg je gewoon dat je hem vergete bent, 35 euro boete. Gewone conducteurs kunnen zoiets niet zien geloof ik.
Ja joh, vlak voordat ik afstudeer is mijn OV ineens gestolen. Wel héél toevallig hèquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef deepart het volgende:
gewoon je OV opgeven als gestolen, en dan een nieuwe krijgen, die nieuwe inleveren en die oude gebruiken..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef ach het volgende:
Hm, blijkbaar hebben ze het veranderd en is het echt maar 68 per halve kalendermaandDat had me honderden euro's aan reiskosten kunnen schelen
Volgend jaar lever ik hem dus niet meer in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |