Aha, nou komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef Dricky het volgende:
als je een koe geneukt hebt, kun je dan zegggen dat je dan ontmaagd bent?
Ik wil niet al te wijs overkomen hoor, maar volgens mij werken condooms beter als anticonceptiemiddelquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ben nog niet ontmaagd maar wel van plan zaterdag dat te wordenzaterdag een avondje alleen met vriendin en chocoladesaus
beuh, wat cheesyquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ben nog niet ontmaagd maar wel van plan zaterdag dat te wordenzaterdag een avondje alleen met vriendin en chocoladesaus
beuh, condooms.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef JesusofSuburbia het volgende:
maar zij vroeg of ik chocolade saus heb voor zaterdagen natuurlijk heb ik condooms
Je vergeet nog ''hij werd steeds slap''quote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dus net zoals bovenstaande user verscheidene malen de gedachte gehad van "woah! zaterdag word ik ontmaagd!"
En elke keer ging er weer wat fout (condoom scheurde, deed pijn, etc - en daarna ging het elke keer best snel uit) Dus zo heb ik uiteindelijk nog best lang moeten wachten![]()
ik hoop niet dat het zo bij mij gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dus net zoals bovenstaande user verscheidene malen de gedachte gehad van "woah! zaterdag word ik ontmaagd!"
En elke keer ging er weer wat fout (condoom scheurde, deed pijn, etc - en daarna ging het elke keer best snel uit) Dus zo heb ik uiteindelijk nog best lang moeten wachten![]()
Jij dacht zeker dat het de eerste keer leuk was?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef JesusofSuburbia het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het zo bij mij gebeurt
ik hoop van wel:P maar de tweede keer is altijd beter dan de eerstequote:Op donderdag 18 september 2008 22:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat het de eerste keer leuk was?
Ik zou het eerst maar eens met een oefenobject proberen als ik jou was, dan weet je zeker hoe je het moet doen. Was ook in spuiten en slikkenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef JesusofSuburbia het volgende:
[..]
ik hoop van wel:P maar de tweede keer is altijd beter dan de eerste
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je vergeet nog ''hij werd steeds slap''
LOLquote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry..ik kon niet echt opgewonden worden..![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry..ik kon niet echt opgewonden worden..![]()
So what? Een neger met blanke oren. Semi-albinoquote:Op donderdag 18 september 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In zo'n fobo kan je verrassende inzichten op doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |