Ik dacht al dat ik hem laatst had gespot bij Coffeeshop Upstairs in Arnhem.quote:Greene meldt zich op trainingsveld Vitesse
Serginho Greene traint de komende tijd mee bij Vitesse. De Amsterdammer, die zijn aflopende contract bij Feyenoord niet verlengd zag worden, doet dit volgens de website van de Arnhemmers om zijn conditie op peil te houden. Green is sinds juli clubloos, en is nog altijd zoekende.
De verdediger, die in zijn carrière speelde voor Ajax, HFC Haarlem, RKC Waalwijk en dus Feyenoord, was onlangs op proef bij het Italiaanse Catania. De clubleiding vond echter dat de 27-jarige speler te lang treuzelde met het nemen van een beslissing, waarna men besloot in zee te gaan met een andere verdediger. Daarna was het stil rondom Greene.
Vitesse meldt nadrukkelijk dat Greene meetraint om zijn conditie op peil te houden, en lijkt in eerste instantie dan ook geen intenties te hebben om de speler vast te leggen. Bij de club uit de Gelderse hoofdstad bezet Paul Verhaegh normaliter Greene’s favoriete positie als rechtsback, maar de aanvoerder is momenteel geblesseerd.
Misschien kan hij er weer naartoe, dan komt hij samen met Colin in de verdediging te spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Typische RKC spelert, had er nooit weg moeten gaan.
Ik gun Vitesse Green wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem laatst had gespot bij Coffeeshop Upstairs in Arnhem.
Het zijn geen Feyenoorders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Cacciatore het volgende:
Begint aardig triest te worden met al die zelfoverschatte Feyenoorders overal, Lucius, Timmer en Greene verwachtten alledrie een topclub te vinden maar zijn de jupiler league niet eens waard.
quote:Greene op proef bij Nice
Serginho Greene Foto: Matty van Wijnbergen
NICE - Serginho Greene krijgt een week de kans om een contract af te dwingen bij de Franse voetbalclub Nice. Trainer Didier Ollé-Nicolle van de club uit de hoogste klasse maakte dat bekend. Feyenoord besloot afgelopen seizoen het contract van de 27-jarige verdediger niet te verlengen. Greene hield eerder dit seizoen zijn conditie op peil bij Vitesse.
Boeiend?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef Stinger__ het volgende:
Oh sorry meneer 'ik kick een topic na een maand met een vraag puur om een topic te kicken '.
Als dit topic kicken je doel was, dan heb je gelijk en was het niet doelloos.
Maar had dan meteen je laatste post, met iets wat daadwerkelijk aan 't topic bijdraagt, geplaatst als kick zijnde.
Dan was het tenminste een fatsoenlijke kick.
Die zal ergens in de Jupiler League terecht komen, gok ik.quote:Greene afgetest bij Nice
Van onze Telesportredactie
Serginho Greene Foto: Matty van Wijnbergen
NICE - Serginho Greene is afgetest bij Olympique Nice. De Feyenoorder liep enige tijd stage bij de club in Zuid-Frankrijk. Eerder was de 27-jarige verdediger al afgetest in italië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |