ja, wie nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Lekker!
Ik wil graag tussenin én volop aandacht
hmmm geil.. (tenminste als ze er allebij lekker uitzien?)quote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat is jouw eerste reactie/gevoel als je twee mannen ziet knuffelen, mekaar ziet tongen, pijpen, aflebberen, mekaar op z'n hondjes nemen, en op andere wijzen mekaar seksueel ziet bevredigen? Probeer je hiervan eens een mentaal plaatje voor te stellen. Vermijd in je antwoord alsjeblieft dingen als: "ieder zn ding, maar het doet me niets" of "ik vind het goor, maar ze moeten het toch zelf weten?" Het gaat mij om wat je eerste reactie/gevoel is.
Tsja ik snap ook niet waarom 2 zoenende vrouwen geil zijn, terwijl 2 zoenende mannen smerig zijn. Ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef wonderer het volgende:
Ik begrijp echt niet waar die walging vandaan komt. Echt niet. Waarom is het zo ontzettend smerig wat ze doen? Ze doen toch niks wat man en vrouw ook niet doen?
Simpel. 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja ik snap ook niet waarom 2 zoenende vrouwen geil zijn, terwijl 2 zoenende mannen smerig zijn. Ik zie het verschil niet.
groot gelijk, waarom buiten de deur als het gewoon lekker binnen kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef karr-1 het volgende:
Zolang het niet in het openbaar is vind ik het prima, Een kusje mag best maar elkaar helemaal aflebberen doe je maar lekker in je eigen huis of zo.
Haha ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn eerste reactie is: HuhOmdat er ergens in mijn hoofd iets zegt dat het plaatje niet helemaal klopt met 'normaal'. En dan valt het kwartje: Oh, dat zijn twee mannen.
![]()
![]()
![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Lekker!
Ik wil graag tussenin én volop aandacht
Ja, ik kijk omdat het opvalt / afwijkt vh normale straatbeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef elcastel het volgende:
Eerste reactie : Huh ?
Tweede reactie : Ow ja dat is normaal.
Eigenlijk vind ik het niks bijzonders, maar wel bijzonder genoeg dat het in het oog springt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |