Dus je kunt er zelf geen fluit van en wil nu wraak omdat een werknemer er dus kennelijk wél in slaagt om opdrachten binnen te halen, al is het dan niet volgens de procedure (omdat die procedure dus te omslachtig is).quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef hoipim het volgende:
[..]
ik ben niet het neefje van, ik heb dit bedrijf zelf opgezet en doordat ik enkele jaren in de problemen ben gekomen heb ik een hoop aandelen verkocht, waardoor ik nu dus een minderheidsaandeelhouder ben, maar wel directeur.
het wordt steeds ergerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef hoipim het volgende:
[..]
ik ben niet het neefje van, ik heb dit bedrijf zelf opgezet en doordat ik enkele jaren in de problemen ben gekomen heb ik een hoop aandelen verkocht, waardoor ik nu dus een minderheidsaandeelhouder ben, maar wel directeur.
jawel, en ook als ik kosten wil maken voor een advocaat of adviseur dan moet ik een verzoek indienen, dus vandaar dat ik het via fok doe.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
het wordt steeds erger. Als directeur hoef jij echt niet verantwoording af te leggen over individuele gevallen...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:47 schreef hoipim het volgende:
eigenlijk wil ik hem, en met mij de een aantal belangrijke mensen , hem flink straffen door hem te korte of een schorsing.
Ik kan dit niet verkopen, als de belangrijke mensen(een deel weet ervan zoals hierboven te lezen valt(dat is familie van mij, en de rest weet nog van niks( de niet familie, de echt belangrijke mensen).
krijgen te horen dat ik niks doe, dan staan zo de aandelen voor een dumpprijs te koop.
die gasten hebben mij van de straat gered, hebben veel geld er in gestoken, om te verkomen dat ik zonder huis op straat zou belanden, vind je het gek dat elk wisewasje er een teveel is, bij het minste of geringste laten ze me kapot vallen en terecht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dit topic is nu alle geloofwaardigheid kwijt.
er zijn mensen die van hun kind houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Whahaha, tranen over mijn wangen... Nou kloontje... grap geslaagd.
Nou, en gelijk hebben ze. Beetje je PRIVE etentjes declarerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef hoipim het volgende:
[..]
jawel, en ook als ik kosten wil maken voor een advocaat of adviseur dan moet ik een verzoek indienen, dus vandaar dat ik het via fok doe.
heeft allemaal te maken met mijn misstap in mijn prive leven, dus niet op zakelijk gebied.
vroeger had ik een auto van de zaak, ging ik vaker eten met mijn vriendin op kosten van de zaak, maar sinds mijn vader en een concurrent een aandeel in het bedrijf heeft(na mijn misstap) moet ik elke cent verantwoorden, en word alles nagerekend.
Het is duidelijk dat je geen kinderen hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef hoipim het volgende:
[..]
er zijn mensen die van hun kind houden.
Kennelijk hebben 'die groot aandeelhouders' lekker veel vertrouwen in je.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef hoipim het volgende:
die gasten hebben mij van de straat gered, hebben veel geld er in gestoken, om te verkomen dat ik zonder huis op straat zou belanden, vind je het gek dat elk wisewasje er een teveel is, bij het minste of geringste laten ze me kapot vallen en terecht.
dat was vroeger, sinds dat me pa met gered heeft en het bedrijf grotendeels heeft overgenomen dien ik over elk klein dinggetje verantwoording af te leggen en word ik streng gecontroleerd en in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, en gelijk hebben ze. Beetje je PRIVE etentjes declarerenEn dan degene die voor 59 (!!!) extra orders zorgt eruit willen wippen.
We zouden eigenlijk je vader eens moeten bellen.
Niet streng genoeg. Mijn god wat een kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef hoipim het volgende:
[..]
dat was vroeger, sinds dat me pa met gered heeft en het bedrijf grotendeels heeft overgenomen dien ik over elk klein dinggetje verantwoording af te leggen en word ik streng gecontroleerd en in de gaten gehouden.
het ging niet van harte, mijn moeder heeft me vader gedwongen om een groot deel van de aandelen te kopen en mij te redden, hij wou dit niet, maar me moeder had het laatste woord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Kennelijk hebben 'die groot aandeelhouders' lekker veel vertrouwen in je.
Botvier dan niet je eigen frustraties op je personeel. Lul.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef hoipim het volgende:
het ging niet van harte, mijn moeder heeft me vader gedwongen om een groot deel van de aandelen te kopen en mij te redden, hij wou dit niet, maar me moeder had het laatste woord.
Hij heeft mij dus tegen zijn wil in gered, en dat zorgt voor een niet zo goede band tussen ons.
Mijn vader wou mij best helpen, maar bedoelde met helpen niet het bedrijf opkopen, dus het ligt allemaal een beetje gevoelig.
alles gaat goed, de procedure`s werken, en aan mensen die bewust procedure`s overtreden, om hun familie voordeel te geven, daar kan je niks aan doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet streng genoeg. Mijn god wat een kneuzenkermis.
Je vind zelf van niet.quote:
Eh nee hoor.quote:de procedure`s werken
Jawel hoor. Daarnaast.... welk voordeel heeft die familie dan? Ze moeten die orders toch gewoon betalen?quote:, en aan mensen die bewust procedure`s overtreden, om hun familie voordeel te geven, daar kan je niks aan doen.
ik moet toch wat, ik kan toch niet over me heen laten lopen, en het zomaar toestaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:55 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Botvier dan niet je eigen frustraties op je personeel. Lul.
dat ze eerder geholpen zijn, dat deze man ze er gewoon even tussen gepland heeft, waar normaal geen ruimte is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Jawel hoor. Daarnaast.... welk voordeel heeft die familie dan? Ze moeten die orders toch gewoon betalen?
Dan moet je zorgen dat er een dusdanig stelsel aan vast hangt dat de productie niet eens aan een order kan beginnen als deze niet op het centrale nummer is binnen gekomen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef hoipim het volgende:
[..]
dat ze eerder geholpen zijn, dat deze man ze er gewoon even tussen gepland heeft, waar normaal geen ruimte is.
en daarnaast zijn bepaalde klanten verplaats zonder dat iemand anders daarvan wist, om ruimte te maken.
Orders dienen gewoon op het centraal nummer binnen te komen, klaar uit.
de grootaandeelhouder(mijn pa) heeft geen standpunt genomen, en wil dat ik dit op een goede manier oplos.ik wil hem gewoon duidelijk maken dat hij niet zomaar regels aan zijn laars kan lappen, tuurlijk ben ik blij met de extra orders maar dat hoeft hij niet te wetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat er een dusdanig stelsel aan vast hangt dat de productie niet eens aan een order kan beginnen als deze niet op het centrale nummer is binnen gekomen.
Nu is dit topic volkomen nep, maar als er echt iemand zo dom zou zijn als jij had deze persoon blij moeten zijn met 59 orders. En als HIJ er door zijn stuitende domheid niet blij met had geweest had de groot aandeelhouder dat wel geweest. De zaak gaat zo goed dat mensen moeten overwerken!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |