quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb haar al eens gezien bij Don & Ad. For real ! Volgens mij bij de bijstandsmoeders episode.
Tijdens de algemene beschouwingen de microfoon pakken en zeggen: oh, oh, oh...het moet allemaal weer over geld gaan hoor... is inderdaad ook vrij treurigquote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
even los van haar standpunten
Ik weet niet of het met Samson nou zoveel beter was gegaan in de peilingen, maar die kan tenminste nog op een normale manier debateren. Dat gestotter van Hamer is echt te genant voor woorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef BertMaalderink het volgende:
De personificatie van de PvdA-ondergang. Die partij is dankzij mutsen als Hamer, Vogelaar en Cramer echt een ouwewijvenclubje geworden. Iedere koekwaus kon voorspellen dat het aanstellen van Hamer als fractievoorzitter je reinste zelfmoord is, maarja, dat is juist het leuke van de PvdA; die zien dat soort dingen om onbegrijpelijke redenen altijd pas een jaar of twee te laat. Heerlijk
dat zeg ik... zon jongen heeft het ook niet van een vreemdequote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Tijdens de algemene beschouwingen de microfoon pakken en zeggen: oh, oh, oh...het moet allemaal weer over geld gaan hoor... is inderdaad ook vrij treurig
Maar ik zou haar best een keertje in haar flamoes willen jetsen, dus dan heeft ze toch een puntje voor op Mariette.
Ja, dat heeft ze echt gezegd. Ongelofelijk hoe zo iemand in de politiek kan blijven. Maar goed, het is algemeen bekend dat politici doorgaans niet de meest begaafde mensen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:21 schreef GioStyle het volgende:
HAHAHAHA..... NOOH...
Heeft ze dat echt gezegd?
Whehehe... Gio gaat maar ook eens in de politiek wagen.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze echt gezegd. Ongelofelijk hoe zo iemand in de politiek kan blijven. Maar goed, het is algemeen bekend dat politici doorgaans niet de meest begaafde mensen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |