omdat jij geen mongool bent.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
HEUH WAARM KRIJTG IK EHULE GEEN NAAMTOPICS!
Hij kent je gewoon nog niet zo goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben geen mongool. Yay!
Zegt een mod.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga eens een hobby zoeken, azijnpisser.
ga ff je avatar fixen kutnoob, heb je ook weer eens iets te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef Stofje het volgende:
Ga eens naar buiten, irritant kutventje.
Lieevvvquote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef GI het volgende:
[..]
Hij kent je gewoon nog niet zo goed.
BWHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
correctie: hij vindt je geen mongool![]()
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga ff je avatar fixen kutnoob, heb je ook weer eens iets te doen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.
klopt helemaal, ik ben eenzaam + mn ouders houden niet van me.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.
wat verneuk je mn topic door erin te posten? Ga GC schoonmaken ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef Klonk het volgende:
je zou een topic ook op de juiste plek kunnen openen, of is dat teveel nadenken voor kutusers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |