omdat jij geen mongool bent.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
HEUH WAARM KRIJTG IK EHULE GEEN NAAMTOPICS!
Hij kent je gewoon nog niet zo goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben geen mongool. Yay!
Zegt een mod.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga eens een hobby zoeken, azijnpisser.
ga ff je avatar fixen kutnoob, heb je ook weer eens iets te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef Stofje het volgende:
Ga eens naar buiten, irritant kutventje.
Lieevvvquote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef GI het volgende:
[..]
Hij kent je gewoon nog niet zo goed.
BWHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
correctie: hij vindt je geen mongool![]()
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga ff je avatar fixen kutnoob, heb je ook weer eens iets te doen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.
klopt helemaal, ik ben eenzaam + mn ouders houden niet van me.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je je opmerking nu terugplaatst naar naar het echte leven, komt deze ineens wel heel nerdy en kinderachtig over, vind je niet? Face it, je bent een eenzaam kutkind en je ouders houden niet van je.
wat verneuk je mn topic door erin te posten? Ga GC schoonmaken ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef Klonk het volgende:
je zou een topic ook op de juiste plek kunnen openen, of is dat teveel nadenken voor kutusers
graag gedaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wat verneuk je mn topic door erin te posten? Ga GC schoonmaken ofzo.
neem maar een hawaii voor mij meequote:Op donderdag 18 september 2008 15:14 schreef meh het volgende:
appelsjap ik ga naar de winkel pizza halen, wil je ook ? <3
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap echt niet waarom sommige zo ontiegelijk dom en lui zijn.
IPV een topic te kicken naar een ander forum gaat het maar op slot met de mededeling dat het hier niet thuishoort. DOE ER DAN WAT AAN!
Je kan het toch gewoon kicken naar een andere forum? JE HEBT DAAR TOCH EEN KNOPJE VOOR????
Danny het brein achter fok heeft dat allemaal voor je kutkop ontwikkeld.
KLACHT1: KLONK
KLACHT2: BETWETERS (KLONK)
KLACHT3: KLONK
KLACHT4: KLONK
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Waaghals het volgende:
ach mods worden opgewonden van elk topic dat ze mogen sluiten.
en dan liggen ze weer gloeiend van trots een nachtje te slapen
Dat heb jij mooi gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef ondeugend het volgende:
Doe mods maar verwijten of huldigen in de FB van het betreffende forum, dit is niet de plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |