jaaaaaaa, want iedereen met enig IQ is een nerdquote:Op donderdag 18 september 2008 15:22 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Jezus wat ben en word jij een nerd
Wat heeft dat met Latijn te maken?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:22 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Jezus wat ben en word jij een nerd
Ik doe ook vwo en ik zie heus wel wie daar latijn doen en wie nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaaaaaaa, want iedereen met enig IQ is een nerd![]()
dat kun je aan ze zien?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Ik doe ook vwo en ik zie heus wel wie daar latijn doen en wie niet
Wat lul je nou slap joh debielquote:Op donderdag 18 september 2008 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kun je aan ze zien?
of veroordeel jij mensen uberhaupt maar om hoe ze eruit zien en wat ze doen/leuk vinden
ja, de échte vwo instelling, hiermee kom je er wel op het WO straks
Het is volgens mij geen echte, zinnige, Latijnse tekst hoor. Het ziet er uit als het broddelwerk van een Lorem Ipsum-generator.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
dit is echt simpelste latijn wat je krijgt hoor, het wordt alleen moeilijker. miss atheneum gaan doen
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 18 september 2008 16:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen echte, zinnige, Latijnse tekst hoor. Het ziet er uit als het broddelwerk van een Lorem Ipsum-generator.
I second thatquote:Op donderdag 18 september 2008 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Latijn (of Oud-Grieks) is juist een prima basis voor eenieder die zich op serieus niveau bezig wil houden met het bestuderen van eender welke Westerse taal. Dit omdat de basis van de moderne grammatica voortvloeit uit deze taal. Het bestuderen van Latijn levert daarom een substantieel inzicht in de opbouw en herkomst van moderne talen. Tevens kan eenieder die het Latijn machtig is een boel Westerse talen met aanzienlijk minder moeite leren.
en dat noemt mij een debielquote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap joh debielDit alles zegt toch niets over mijn instelling, dus lul niet zo slap monk en eet je ijsje op
voor de meeste debielen zijn die toch naar het Nederlands vertaald? Iig in de Nederlandse versies? Met een soort van 'steenkolen-Latijn' ?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Adelante het volgende:
Het is trouwens ook ideaal voor de mensen die Harry Potter willen lezen en zich dan niet hoeven af te vragen waar "Sectum Sempra" vandaan komt
helaas is dequote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor de meeste debielen zijn die toch naar het Nederlands vertaald? Iig in de nederlandse versies? Met een soort van 'steenkolen-Latijn'
Jij maakt toch een drogredenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat noemt mij een debiel
echt, ik heb de hoop in de jeugd verlorenmčn! Ik dacht dat mensen van mijn leeftijd al verloren waren, maar dít is écht erg
ik lik liever ergens anders aanquote:Op donderdag 18 september 2008 16:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
helaas is deer niet in pi
lik je ijsje!
jij zegt:quote:Op donderdag 18 september 2008 16:08 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Jij maakt toch een drogredenDus wie is hier nou de debiel
Waar zeg ik dat ze ALLEMAAL nerds zijn, iig TS in mijn ogen. Wie maakt er nou drogredenenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zegt:
ik vind dat iedereen die Latijn doet een nerd is
dat vind ik, omdat iedereen die ik zie die Latijn doet een nerd is, volgens mijn nerd-standaarden
dus, iedereen (op de wereld) die Latijn doet is een nerd
ja, jij bent heel goed in drogredeneringen.
Je moet leren met kritiek om te gaan mennquote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal maar niet beginnen over het woord 'impliceren'...Latijn
dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |