Niet moeilijk, wel heul veel werkquote:Op donderdag 18 september 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:
Je zoekt al die woordjes op en de verbuigingen en vertaalt het naar het Nederlands, hoe moeilijk kan een taal zijn
Gemiddeld sefenzquote:Op donderdag 18 september 2008 14:27 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat als TS het echt niet snapt, hij een niveautje te hoog naar school gaat. En da's echt geen schande hoor.
Hoe doe je het eigenlijk met de andere vakken TS? Voldoendes?
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Quod Licet Iovi, non licet JortK.
Ik heb geen woordenboek Latijn-Nederlands meer, anders was het me wel gelukt.
Voor Nederlands nooit zo gestampt zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet moeilijk, wel heul veel werk
Het belangrijkste is dat je de verbuigingen kent, serieus, gewoon die rijtjes gaan stampen Jort, dan wordt alles er zo veel makkelijker op.
Dan snap je al wat er in een zin gebeurd zonder dat je de inhoud weet
Ik vond het nooit veel werk, maar wij spraken met een man om vijf af om om de week een tekst te vertalen. Dus je had vier weken vrij en dan moest je voor die vier anderen even een stukje vertalen. Lullig was wel als het fout was en de leraar dan aan een van de anderen vroeg wa die had en dan met exact dezelfde vertaling kwamquote:Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet moeilijk, wel heul veel werk
Het belangrijkste is dat je de verbuigingen kent, serieus, gewoon die rijtjes gaan stampen Jort, dan wordt alles er zo veel makkelijker op.
Dan snap je al wat er in een zin gebeurd zonder dat je de inhoud weet
*kijkt naar links* yup, die van mij staat nog in de boekenkastquote:Op donderdag 18 september 2008 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Quod Licet Iovi, non licet JortK.
Ik heb geen woordenboek Latijn-Nederlands meer, anders was het me wel gelukt.
Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 18 september 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
Reactie under construction..
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nunc quis dui a dolor pellentesque interdum. Maecenas luctus mollis leo. Nam lorem. Integer eget risus. Sed in ipsum. Ut at augue. Quisque eleifend, quam eget feugiat suscipit, metus nunc ullamcorper lacus, ac molestie nisi augue nec eros. Integer dictum auctor metus. Proin magna nisl, congue quis, tristique eu, ultrices eget, est. Sed a tellus non lacus viverra eleifend.
Je herkende het stuk in de op nietquote:
Voor me vervolgstudie heb ik het nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Heb me altijd afgevraagd waarom iemand Latijn of Grieks zou doenWat the fuck heb je daar in godsnaam aan.
Ja makkelijk als je in Chersonissos stoer wil doen voor je VWO matties door het bier in het Grieks te bestellen. Om vervolgens ge-PWND te worden door Peter de ingehuurde hollander barkeepert.
Stoere signatures maken op FOK!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wat the fuck heb je daar in godsnaam aan.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE had ik mijn post wel maar 3 keer overgelezen dan was dit nooit gebeurd. met een dquote:Op donderdag 18 september 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Nederlands nooit zo gestampt zeker?
als je het niet leuk vindt moet je het ook niet doen en gewoon 'lekker VWO gaan doen'.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Heb me altijd afgevraagd waarom iemand Latijn of Grieks zou doenWat the fuck heb je daar in godsnaam aan.
Ja makkelijk als je in Chersonissos stoer wil doen voor je VWO matties door het bier in het Grieks te bestellen. Om vervolgens ge-PWND te worden door Peter de ingehuurde hollander barkeepert.
Op het Gymnasium leer je oud-Grieks.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |