Ah. Ik was wegquote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, naar MPG. Want iedereen ging eten en een nieuwe openen is best lastig als je mobiel bent
quote:
Squirt 11.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, zijn maar 5 kamers
Mhh?quote:
Ik heb heulemaal niet te veel schoenenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou hoe vervelend dat is?![]()
Trouwens, deze klacht is nog terecht ookJullie onophoudelijke gehuil van het kaliber "Ik heb teveel schoenen, ik kan niet kiezen
" is veel erger natuurlijk
quote:
Dat lijkt me dan wel weer tofquote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
of zet het er neer in het oud grieks.
Het is Latijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
Maar zo staat het zelfs op me rooster
Waarom niet de herenfiets afschaffen dan, zo'n stang is toch helemaal niet makkelijk!quote:
edit: en nog erg pijnlijk ookquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom niet de herenfiets afschaffen dan, zo'n stang is toch helemaal niet makkelijk!
ben er eens vol opgeklaptquote:
crosspostquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar zo staat het zelfs op me rooster
immerquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij weet de oude KSC tradities tenminste nog te waarderen
gewoon een vouwfiets nemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben er eens vol opgeklapt
zelfs voor een meisje is het dan niet meer dragelijk
Precies. Al dat SGP-volk gewoon isoleren in hun eigen reservaten. Stel je voor dat dat er ook nog bij komt, bij de tsunami van Islamisering. Dat moeten we niet hebben hoorquote:
we hadden het dan ook niet over vouwfietsen maar over herenfietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |