Ach... dit weekend zal er wel weer iets gebeuren in de States... (terwijl de beursen gesloten zijn). Zodat we maandag weer helemaal als een kip zonder kop gaan rennen.quote:
International bankrun FTW!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Tja inderdaad.. als deze ballon wordt doorgeprikt..
Beleggers doen nu massaal aan wishfull thinking.. maar het stijgt wel zolang je het maar met zijn allen doet.
Hier in India zijn de mensen massaal geld aan het afhalen bij de ICICI bank. Een of ander bericht is terecht gekomen bij de minder bedeelden die nu ongehinderd door enige kennis daar voor de banken in de rij staan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:17 schreef Drugshond het volgende:
Q&AIs this blatant market manipulation? Of course it is. Is the government acting to suppress the price of gold or silver? No, gold and silver is the least of governmental concerns. If you are paying money for any newsletter that claims otherwise, cancel it. Can we expect more manipulation? Absolutely, count on it. Will this bail out the stock market? No. However, it is a massive transfer of wealth from little guys who are currently short to the market makers. Will this rally fail? Yes, but it is a pure guess when. This can be a gap and crap tomorrow or it can last a choppy 3 months. Will this solution resolve the fiscal crisis? No, it actually makes it worse.
dan is het geld aan het eind van de dag ech op dus. Probleem opgelost dan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Tja inderdaad.. als deze ballon wordt doorgeprikt..
Beleggers doen nu massaal aan wishfull thinking.. maar het stijgt wel zolang je het maar met zijn allen doet.
Hier in India zijn de mensen massaal geld aan het afhalen bij de ICICI bank. Een of ander bericht is terecht gekomen bij de minder bedeelden die nu ongehinderd door enige kennis daar voor de banken in de rij staan.
Dat heb ik inmiddels al een aantal keer gelezen ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:17 schreef Drugshond het volgende:Will this solution resolve the fiscal crisis? No, it actually makes it worse.
Ja wij van wc-eend advisren altijd voor alles wc eend.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels al een aantal keer gelezen ja.
Ik ben benieuwd.. Iemand van Eureffect zei net dat we wel rond het laagste punt van deze crisis hebben gezeten.
Ja maar dat weten die sloebers dus niet. Een gerucht gaat zo keihard onder de groepen mensen die amper kunnen lezen of schrijven. Zal straks eens kijken of ik een foto kan maken van de rijen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan is het geld aan het eind van de dag ech op dus. Probleem opgelost dan toch?
Ik herhaalde slechts wat er gezegd werd. De 2de persoon het gesprek gaf een nietszeggend antwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja wij van wc-eend advisren altijd voor alles wc eend.
Al die deskundigen die totaal er naast zaten dat daar nog naar geluisterd wordt en dat men die mensen ook nog steed vragen durft te stellen, terwijl het antwoord altijd niet klopt.
quote:If Paulson's plan goes ahead, how will they pay for it? Do they think the Chinese will loan the US a trillion dollars?
Call me simple, but it seems like if they can't borrow it, they will have to print it. Are there any other options here?
hier in indonesie nog geen geruchten, maar als ik een smsje stuur weet ik zeker dat er morgen al rijen staan om maandag de banken leeg te trekken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja maar dat weten die sloebers dus niet. Een gerucht gaat zo keihard onder de groepen mensen die amper kunnen lezen of schrijven. Zal straks eens kijken of ik een foto kan maken van de rijen.
De mensen hebben alleen gehoord: "Ga naar de bank om je geld er vanaf te halen anders ben je het kwijt". Het is vaak het geld dat jaren gespaard is voor de bruidsschat.
Blijft Bush tot 2013??quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Reagan was het 30%.
+23% nu.quote:
Moet je dan eerst niet even wat putoties kopen van die bankquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik ga even de meest gehate bank uitzoeken
De site laadt bij mij niet, maar... waarom zou het de situatie slechter maken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:17 schreef Drugshond het volgende:Will this solution resolve the fiscal crisis? No, it actually makes it worse.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Londen +7%, ja daar mag je niks geen financials meer shorten.
Hong Kong en Shanghai beiden + 9.5%, maar weet niet of ze daar wat aanpassingen hebben gedaan trouwens.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Londen +7%, ja daar mag je niks meer shorten.
Ja ik zag het ja, ook dat ze in Shanghai maar één uur gehandeld hebben en toen niks meer? Te veel kopers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hong Kong en Shanghai beiden + 9.5%, maar weet niet of ze daar wat aanpassingen hebben gedaan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |