abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61727630
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat een figuur als Wilders hier in Nederland op kan duiken daar zijn de Marokkanen zelf ook debet aan. Ga dat nou niet alleen ons in de schoenen schuiven.
Ik heb in de jaren '90 veel omgang gehad met Marokkanen en ook toen stonden de meesten al zo tegenover Nederland. Dat is ong. 10 jaar geleden, en volgens mij had toen nog niemand ooit van Wilders gehoord. Sterker nog, toen dorst je in het openbaar nog niks over ze te zeggen.
Ga dus nu niet de feiten verdraaien.
Janmaat dan of Fortuyn.
Ga nou niet doen alsof alle Nederland buitenlanders altijd van harte welkom heten en altijd de kans hebben gegeven om zich loyaal te voelen aan Nederland.
Daar is geen enkel verdraaid feit aan.

Ik schuif ook iets niet in 1 paar schoenen. Ik ben niet zo naief om te denken dat er maar 1 iemand schuldig is aan dit soort problemen.
pi_61727663
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:49 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dan dat we dat onderscheid maken he.
Als je hier bent geboren met een Marokkaans paspoort, dan ben je niet loyaal en onbetrouwbaar volgens sommigen.
Als je hier als Expat komt mag alles. Of denk je dat er niet te spioneren valt bij grote ondernemingen?
e uitgestuurd zijn
Tja laat ze lekker spioneren bij hun eigen bedrijf, waardoor ze uit gestuurd zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61727690
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:49 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dan dat we dat onderscheid maken he.
Als je hier bent geboren met een Marokkaans paspoort, dan ben je niet loyaal en onbetrouwbaar volgens sommigen.
Als je hier als Expat komt mag alles. Of denk je dat er niet te spioneren valt bij grote ondernemingen?
Het gaat mij alleen over het gegeven van het opgelegde staatsburgerschap van de Marokkaanse overheid.
Over een generieke maatregel als gevolg van een individueel geval van spionage heb ik al iets gezegd. Dit is echter een andere discussie die weliswaar overlapt met de oorspronkelijke discussie.
Echter zou men aan de hand van dit verhaal en van hetgeen Fouad El Haji gisteravond bij Pauw & Witteman betoogde wel een koppeling kunnen suggereren over de doelstelling van de Marokkaanse overheid en het opleggen van de staatsburgerschap, zelfs tot na de tiende generatie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61727712
Je hoeft geen dubbele nationaliteit te hebben om te spioneren. Wel is duidelijk dat bij mensen met een bi-culturele ( ) achtergrond 'loyaliteit' een issue kan zijn. Ik vermoed dat de beste man volledig geïntegreerd is maar zich nog steeds Marokkaan voelt. We moeten eigenljk dus Marokkanen zich Nederlander laten voelen. Wellicht is het afschaffen van de dubbele nationaliteit hierin een kleine stap.
pi_61727763
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

e uitgestuurd zijn
Tja laat ze lekker spioneren bij hun eigen bedrijf, waardoor ze uit gestuurd zijn
Ze werken alleen maar in hun bedrijf en komen nooit in contact met andere bedrijven, instellingen en personen?
Ik zie geen reden waarom een expat geen spion kan zijn.
pi_61727838
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat mij alleen over het gegeven van het opgelegde staatsburgerschap van de Marokkaanse overheid.
Over een generieke maatregel als gevolg van een individueel geval van spionage heb ik al iets gezegd. Dit is echter een andere discussie die weliswaar overlapt met de oorspronkelijke discussie.
Echter zou men aan de hand van dit verhaal en van hetgeen Fouad El Haji gisteravond bij Pauw & Witteman betoogde wel een koppeling kunnen suggereren over de doelstelling van de Marokkaanse overheid en het opleggen van de staatsburgerschap, zelfs tot na de tiende generatie.
Dat zijn dus heel andere discussie dan de discussie of iemand gevaarlijk is omdat die een dubbel paspoort heeft.
pi_61728248
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Dat zijn dus heel andere discussie dan de discussie of iemand gevaarlijk is omdat die een dubbel paspoort heeft.
Ja, maar deze discussie overlapt met de oorspronkelijke discussie (ik herhaal me nu).
  donderdag 18 september 2008 @ 12:21:48 #58
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61728269
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:55 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Janmaat dan of Fortuyn.
Alsof Janmaat ooit een voet aan de grond kreeg, en Fortuyn kan je niet vergelijken met Wilders. Wilders mocht willen dat ie met hem vergeleken kon worden.
quote:
Ga nou niet doen alsof alle Nederland buitenlanders altijd van harte welkom heten en altijd de kans hebben gegeven om zich loyaal te voelen aan Nederland.
Daar is geen enkel verdraaid feit aan.

Ik schuif ook iets niet in 1 paar schoenen. Ik ben niet zo naief om te denken dat er maar 1 iemand schuldig is aan dit soort problemen.
Kom op zeg, in de jaren '80 en tot halverwege de jaren '90 werden ze hier toch ook warm onthaald? Ze kwamen het land binnen en ze kregen van alles toe gestopt door de overheid. Subsidies, uitkeringen, direct voorrang op de toen al te krappe woningmarkt......
En het klopt dat er inderdaad mensen waren die de instroom van Marokkanen niet zagen zitten. Dat waren voornamelijk de mensen die er direct mee geconfronteerd werden, bijvoorbeeld de directe buren. (eigen ervaring)
Maar veel mensen dorsten dat niet openlijk te uiten omdat ze bang waren om voor racist of zo te worden versleten dus men bleef aardig doen tegen ze, hoe scheinheilig dan ook.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_61728289
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, maar deze discussie overlapt met de oorspronkelijke discussie (ik herhaal me nu).
Hoezo overlap.
De TT is toch vrij duidelijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61728373
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Hoezo overlap.
De TT is toch vrij duidelijk.
De opmerking van __Saviour__ op pagina 1 is weliswaar, naar mijn mening, een raak punt, maar niet direct waar de discussie over gaat, hoewel hij wel duidelijk overlapt.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:38:27 #61
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_61730106
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_opheldering__.html

Kamer wil opheldering over Marokkaanse invloed

DEN HAAG - De Tweede Kamer wil opheldering van het kabinet over de druk die de Marokkaanse overheid zou uitoefenen op Marokkanen in Nederland. Aanleiding daarvoor is een uitzending van het televisieprogramma Pauw & Witteman, waarin het Rotterdamse PvdA-gemeenteraadslid Fouad El Haji woensdagavond sprak over ronselpraktijken van de Marokkaanse geheime dienst.

Op verzoek van het CDA houdt de Kamer volgende week een spoeddebat over de kwestie. Het kabinet zal voorafgaande daaraan een brief sturen. CDA-Kamerlid Sybrand van Haersma Buma wil helderheid over de suggestie dat de Marokkaanse overheid via de geheime dienst informatie probeert te krijgen over Marokkanen in ons land. Als dat het geval is, is dat „buitengewoon ernstig”, zei hij.

Ook Tweede Kamerleden zouden door de Marokkaanse overheid zijn benaderd. Daarom wil PVV-leider Geert Wilders dat het kabinet ingaat op de suggestie dat een „ex-Tweede Kamerlid ook die contacten heeft gehad”. GroenLinks-leider Femke Halsema stelde dat elke druk op Marokkaanse Nederlanders „onacceptabel” is.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61733253
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:09 schreef One_of_the_few het volgende:
Dus nederlanders van marrokaanse afkomst zonder een marokaans paspoort zijn per definitie wel te vertrouwen?
Nee, ook die niet want Nederlandse (Franse/Duitse/Turkse/Griekse/Spaanse/ etc) Marokkanen krijgen per definitie een Marokkaanse nationaliteit.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2008 @ 16:15:41 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_61734095
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, ook die niet want Nederlandse (Franse/Duitse/Turkse/Griekse/Spaanse/ etc) Marokkanen krijgen per definitie een Marokkaanse nationaliteit.
Alleen als je je kind aangeeft bij het consulaat, toch?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 september 2008 @ 16:31:17 #64
3647 B.R.Oekhoest
pi_61734485
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61734535
Wat gaat mainstream. En welke beerput.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2008 @ 16:36:35 #66
3647 B.R.Oekhoest
pi_61734602
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
Wat gaat mainstream. En welke beerput.
http://www.lyricstime.com(...)toe-goan-lyrics.html
pi_61734618
quote:
Ik kom uit het Gooi, dus beheers alleen ABN.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2008 @ 16:50:55 #68
3647 B.R.Oekhoest
pi_61734929
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_Marokko___.html

Ali Lamzak/Lastpak dus ook al. Wie volgt?
pi_61735093
Oei oei eoi! Er zijn zowaar twee marokkaanse diplomaten vertrokken....Ik zou zeggen,DOEIIIIiiii. Opgeruimd staat netjes. Wie volgt?
Zij die zich gedragen als schapen,trekken de wolven aan...
pi_61735113
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kom uit het Gooi, dus beheers alleen ABN.
Ja ja,kom eerst 'ns met bewijzen...
Zij die zich gedragen als schapen,trekken de wolven aan...
  donderdag 18 september 2008 @ 18:31:14 #71
3542 Gia
User under construction
pi_61736813
Ik denk wel dat er altijd een zekere loyaliteit blijft bestaan tov Marokko, zolang Marokkanen tot de tigste generatie een Marokkaans paspoort behouden. De kans dat zij dan bereid zijn om te spioneren voor Marokko is dan groter, dan wanneer 'ze' vanaf de 'kleinkinderen' geen Marokkaans paspoort meer krijgen. Na verloop van generaties vervalt het gevoel van 'Marokkaan-zijn' volledig.

Mijn voorouders, moeders kant, komen oorspronkelijk uit Italië. 9 Generaties geleden. Maar ik voel me nog niet een sprankje Italiaans.

Dus, ik denk dat het zeker wat uitmaakt of men die dubbele nationaliteit tot in den treuren toe blijft staan of niet.
pi_61736928
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat ik nooit met dit soort discussies begrijp: Geen enkel ander land zou in ons land mogen spioneren. Of zijn er landen die nog minder dan niet spioneren mogen?
Eigenlijk een non discussie. Gooi elke spion het land uit ofzo. Laatst werd ook bekend dat de VS had gespioneerd in nederland en acties hadden ondernomen in NL. Toen hoorde ik niemand.
als ik in de kamer kom mag je wel oppassen dat ik niet voor Argentinie of Ecuador ga spioneren. Wie zegt dat een Samsom die gewoon blank en nederlands is niet spioneert? Is die minder verdacht dan een Dibi van GL? Kom zeg.
Alle spionnen aanpakken, ongeacht kleur, ras religie etc. Te triest dat het eigenlijk nog gezegd moet worden

Was overigens niet tegen jouw bedoeld. Ik ken je standpunt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 18 september 2008 @ 18:49:49 #73
3542 Gia
User under construction
pi_61737189
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:36 schreef One_of_the_few het volgende:

Alle spionnen aanpakken, ongeacht kleur, ras religie etc. Te triest dat het eigenlijk nog gezegd moet worden

Ben het hier wel mee eens.

Iemand die in Nederland spioneert voor een ander land, of hij nou meerdere nationaliteiten heeft of niet, gewoon het land uitzetten. Personna non grata, verbannen, whatever.......
pi_61738052
Dubbele nationaliteit is prima, dan kan je namelijk zonder problemen de Nederlandse nationaliteit afpakken en de crimineel of straat terrorist linea recta naar het thuisland sturen.

Misschien een idee om Mutant01 terug naar Marokko te sturen voor al dat getroll hier, dan kan die dan mooi vanuit z'n eigen land op fok gaan trollen, zoals het hoort!
  donderdag 18 september 2008 @ 19:30:57 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61738096
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Iemand die in Nederland spioneert voor een ander land, of hij nou meerdere nationaliteiten heeft of niet, gewoon het land uitzetten. Personna non grata, verbannen, whatever.......
Idd en als hij / zij de Nederlandse nationaliteit heeft moet men die afpakken. En daarin moet men gewoon geen onderscheid maken.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61740764
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:28 schreef SeventhWave het volgende:

Misschien een idee om Mutant01 terug naar Marokko te sturen voor al dat getroll hier, dan kan die dan mooi vanuit z'n eigen land op fok gaan trollen, zoals het hoort!
Hij trolt nauwelijks... is wel stevig ...
Wat jij doet is trollen... en nog discriminerend ook... mensen voor een 'vergrijp' zwaarder straffen omdat ze niet van jouw kluppie zijn...
het is ook uitholling van de democratie
pi_61740825
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef Gia het volgende:

[..]

die "gelijkheid" van je geldt dat ook voor Nederlanders ? En voor mensen die Nederland als hun land zien ?
pi_61741533
Ik ken de preciese achtergrond niet van die Marokkaanse die man die voor Marokko heeft gespioneerd maar in eerste instantie vind ik dat hij best een aantal jaartjes achter de tralies had gemogen als straf. Ook zou ik het terecht vinden als, indien onomstotelijk bewezen dat er geen chantage bij is komen kijken, zijn Nederlandse paspoort was ontnomen.

Ik vind het onzin om te zeggen dat mensen met dubbele paspoorten niet meer voor de overheid mogen werken als ambtenaar maar bijv. het plaatsnemen in de tweede Kamer of het leger kan wel praktische problemen met zich meebrengen. Op dit moment valt dat mee maar in de toekomst kan je wel problemen tegenkomen omdat je een dubbele loyaliteit hebt.
X
pi_61741785
tvp
pi_61743250
Dat had nooit mogen gebeuren dat men twee nationaliteiten heeft.
Als men wil immigreren naar een land dan kiest men voor dat land,en dat houdt in aanpassen aan de gebruiken van dat land,en ook je eigen nationaliteit opgeven.
wanneer men dan niet wilt of kan,jammer maar helaas dan geen toegang.
pi_61747790
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Bluesdude het volgende:
Wat jij doet is trollen... en nog discriminerend ook... mensen voor een 'vergrijp' zwaarder straffen omdat ze niet van jouw kluppie zijn...
het is ook uitholling van de democratie
Tsja, veel mensen zien het vooruitzicht van een 50% moslim bevolking als een uitholling van de democratie en verhuizen lekker naar een ander continent. Dus het is jouw links stemmende kluppie dat haar verdiende loon krijgt, niet ik.
pi_61748082
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is sowieso absurd dat ze überhaupt Marokkaan zijn. Marokko hoort helemaal niks meer te maken hebben met mensen die niet in dat land zelf geboren zijn.
Nou ten eerste noemt de media hun Marokkanen en geen Nederlanders, terwijl ze in Nederland zijn geboren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 19 september 2008 @ 01:07:24 #83
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61748129
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ten eerste noemt de media hun Marokkanen en geen Nederlanders, terwijl ze in Nederland zijn geboren
Ben jij Nederlander of Marokkaan Meki? Ik zou zelf altijd het tweede zeggen.
© Bafnek
pi_61748886
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Alleen als je je kind aangeeft bij het consulaat, toch?
Ja, dat had ik ook gelezen. Ik meen me dat te herinneren van die discussie uit 2007, over het belachelijke feit dat sommige Nederlandse gemeenten bij het inschrijven van het kind direct de ouders informeren over inschrijvingen bij het Marokkaanse consulaat.

Dat is net zo iets als nieuwskomers bij binnenkomst direct aan het uitkeringsinfuus leggen. Stuur ze direct de verkeerde kant op.

[ Bericht 8% gewijzigd door Picchia op 19-09-2008 03:03:26 ]
pi_61749071
Misschien is er geen direct aantoonbaar verband tussen loyaliteit en nationaliteit, maar gezien het verregaande nationalistische getetter onder de Marokkanen twijfel ik eigenlijk niet over het bestaan van een verband tussen die twee zaken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Picchia op 19-09-2008 04:21:44 ]
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:31:37 #86
3647 B.R.Oekhoest
pi_61751122
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Alulu het volgende:
Ik ken de preciese achtergrond niet van die Marokkaanse die man die voor Marokko heeft gespioneerd maar in eerste instantie vind ik dat hij best een aantal jaartjes achter de tralies had gemogen als straf. Ook zou ik het terecht vinden als, indien onomstotelijk bewezen dat er geen chantage bij is komen kijken, zijn Nederlandse paspoort was ontnomen.

Ik vind het onzin om te zeggen dat mensen met dubbele paspoorten niet meer voor de overheid mogen werken als ambtenaar maar bijv. het plaatsnemen in de tweede Kamer of het leger kan wel praktische problemen met zich meebrengen. Op dit moment valt dat mee maar in de toekomst kan je wel problemen tegenkomen omdat je een dubbele loyaliteit hebt.
Wat doet men in oorlogstijd met hoogverraders? Precies! En oorlog is het heur.
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:37:15 #87
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61751238
Oorlog? Ouwe troll.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61751674
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Tsja, veel mensen zien het vooruitzicht van een 50% moslim bevolking als een uitholling van de democratie en verhuizen lekker naar een ander continent. Dus het is jouw links stemmende kluppie dat haar verdiende loon krijgt, niet ik.
Op dit moment is 5% van de Nederlandse bevolking islamiet... wie bang is dat dit uitgroeit tot een spoedige 50% moet vooral weggaan uit Nederland.. Zulke hysterici hebben we niet nodig.... Stel je voor als die groep 50% van de Nederlanders zou zijn... dan is de democratie best wel uitgehold..
pi_61752175
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 03:22 schreef Picchia het volgende:
Misschien is er geen direct aantoonbaar verband tussen loyaliteit en nationaliteit, maar gezien het verregaande nationalistische getetter onder de Marokkanen twijfel ik eigenlijk niet over het bestaan van een verband tussen die twee zaken.
Dan moet jij dat verband maar aantoonbaar gaan maken. Neem ook even in dat verband mee dat een Marokkaan niet anders kan dan zichzelf als Marokkaan zien omdat de hele samenleving hem juist elke keer de strot duwt dat die een Marokkaan is. Dus ga dan ook niet klagen over 'loyaliteit'.

Daarnaast zijn veel Marokkanen helemaal niet nationalistisch. Nationalisten onder Marokkanen zijn schaars en vind je meer bij de oudere generatie die ook nog beetje van de monarchie houden (marokkaanse).
X
pi_61752233
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wat doet men in oorlogstijd met hoogverraders? Precies! En oorlog is het heur.
Als je Wilders moet geloven wel inderdaad.
X
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:41:16 #91
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_61754586
BZ had gewoon beter moeten screenen...
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:43:38 #92
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61754654
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wie bang is dat dit uitgroeit tot een spoedige 50% moet vooral weggaan uit Nederland.. Zulke hysterici hebben we niet nodig.... Stel je voor als die groep 50% van de Nederlanders zou zijn... dan is de democratie best wel uitgehold..
Dus ik die voorouders heeft die al eeuwen in Nederland zijn (bewezen door stamboom) moet wijken voor een stel van die nieuwkomers? Over mijn lijk.
Knappe jongen die mij hier weg krijgt, ik ga dan nog liever de strijd aan. En wie ben jij eigenlijk om te bepalen wat we niet nodig hebben?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:49:27 #93
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_61754822
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dus ik die voorouders heeft die al eeuwen in Nederland zijn (bewezen door stamboom) moet wijken voor een stel van die nieuwkomers? Over mijn lijk.
Knappe jongen die mij hier weg krijgt, ik ga dan nog liever de strijd aan. En wie ben jij eigenlijk om te bepalen wat we niet nodig hebben?
Dit is precies als een Surinamer die schade claimt voor het feit dat zijn voorouders onderdrukt werden...
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
pi_61755335
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef kin238 het volgende:
BZ had gewoon beter moeten screenen...
Hij had vast schone handen en is pas tijdens zijn werkzaamheden als agent benaderd door Marokko.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61755354
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef cheqy het volgende:

[..]

Jij moet niks .. wie zegt dat je weg moet.. Alleen als je lid bent van die groep hysterici die graag weg wilt gaan dan kun je idd beter weggaan, want zulke zeurpieten hebben we niet nodig ...
Ik bepaal ook niks wettelijk...maar ik heb een mening en dat bepaal ik dus wel zelf..logisch toch ?
Nee... je hebt niet meer burgerrechten omdat je meer Nederlandse voorouders hebt... Burgerrechten, inclusief het bestaansrecht in Nederland, gelden voor iedere burger ....dat heet democratie

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 19-09-2008 12:18:14 ]
pi_61760676
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)WatFeyenoordDoet.htm

Johan Derksen over Marokkanen in Gouda.

[ Bericht 13% gewijzigd door kriele op 19-09-2008 15:24:16 ]
pi_61761283
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Bluesdude het volgende:
Op dit moment is 5% van de Nederlandse bevolking islamiet... wie bang is dat dit uitgroeit tot een spoedige 50% moet vooral weggaan uit Nederland.. Zulke hysterici hebben we niet nodig.... Stel je voor als die groep 50% van de Nederlanders zou zijn... dan is de democratie best wel uitgehold..
5% ja.. die de moskee bezoekt.

Zoals gewoonlijk wordt de Nederlander als een kind een lolly in de mond gepropt en zwijgt de Nederlander met een zoete glimlach. De echte cijfers zijn namelijk "niet in het belang van de samenleving".
pi_61761572
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

5% ja.. die de moskee bezoekt.

Zoals gewoonlijk wordt de Nederlander als een kind een lolly in de mond gepropt en zwijgt de Nederlander met een zoete glimlach. De echte cijfers zijn namelijk "niet in het belang van de samenleving".
die 5% komt van het CBS af..
Je zegt dat het CBS zit te zwendelen?
Het lijkt wel een conspiracytheorie...maar wat zijn die echte procenten dan wel ?
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:37:46 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_61761583
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef kriele het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)WatFeyenoordDoet.htm

Johan Derksen over Marokkanen in Gouda.
Hij schijnt inderdaad regelmatig bedreigd te worden door Marokkanen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61762748
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht: http://www.spitsnieuws.nl(...)_vaker_spionnen.html
mag er onderhand wel weer eens een discussie gestart worden over het afschaffen van die dubbele nationaliteit voor Marokkanen. De Nederlandse staatsveiligheid is hier zwaar in het geding, omdat de loyaliteit van de Marokkanen in eerste instantie natuurlijk bij Marokko ligt en niet bij Sinterklaasje Nederland. Dus: Marokkanen op hoge/gevoelige functies in Nederland zijn als het ware een makkelijke prooi voor de Marokkaanse geheime dienst, met alle gevolgen van dien.

Hier kunnen we nu en in de toekomst natuurlijk enorme last mee krijgen. Meer allochtonen bij de landmacht en de politie? Dat vergroot de kans op het lekken van gevoelige informatie. Of het werkt corruptie in de hand, temeer daar de sociale druk in Marokkaanse kringen vanuit de familie zeer groot is. Dus bij de politie even een dossiertje wegmoffelen van een criminele achterneef is dan zo gedaan.

Wat moet hier aan gebeuren en hoe erg kunnen we deze problemen verwachten?

Nederland moet het nu eens hard tegen hard spelen tegen Marokko.

pfff gaan we weer:

A: niet mogelijk omdat de Nederlandse Wet hierin niet voorziet om mensen te belemmeren een dubbele nationaliteit af te schaffen

B: De Marokkaanse regering ook niet wil en het verhaal dus ophoudt!

Kortom we zitten met ze opgescheept en gaan gewoon generatie op generatie hier nog last mee krijgen zolang de Staat alleen maar zoete broodjes bakt omdat men niet wil worden afgerekend voor hanrdhandig en impopulair optreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')