abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61726070

Het vorige deel: deeltje 231
Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Tevens inspiratieloze TT

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 18-09-2008 12:20:37 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61726097
fipo
pi_61726103
O, Kwak en MoBlo: gefeliciteerd!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:50:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61726169
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:58:42 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61726341
Goeiemorgen allemaal!

Snel even teruggelezen, en voor iedereen die verdient heeft!

Gister een toffe dag gehad, na een heel saai college. Ik mag toch hopen dat iedereen die aan een master begint snapt dat je om een theorie naar de werkelijkheid te vertalen nog wat anders nodig hebt, een zekere methode van meten en onderzoek doen. Men, 2 uur lang.

Daarna een biertje gedronken met klasgenoten, en gegeten en een film gekeken met een groepje. Hutspot gemaakt, maar dat viel niet echt in de smaak. Een Zwitser: "Dit is wat baby's voor het eerst krijgen als ze gestopt zijn met borstvoeding in Zwitserland." . Uiteindelijk schepte hij wel 2x op.

Nu zo eerst maar eens ontbijten/lunchen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61726342
op naar de 65 ofzo
Ja doei.
pi_61726462
Hutspot is gewoon cultureel erfgoed AKnynke! En als het smaakt naar babyvoer, dan hou ik wel van babyvoer Alhoewel, die potjes bij dat Superdik-Superdun-programma op TV gisteren over het babyvoer-dieet zagen er wel echt héél vies uit.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 18 september 2008 @ 11:08:57 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61726587
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:03 schreef Merel het volgende:
Hutspot is gewoon cultureel erfgoed AKnynke! En als het smaakt naar babyvoer, dan hou ik wel van babyvoer Alhoewel, die potjes bij dat Superdik-Superdun-programma op TV gisteren over het babyvoer-dieet zagen er wel echt héél vies uit.
ik vond het heeeerlijk. Mistte alleen de rookworst. Maar ja, je kunt niet alles hebben!

Vanmiddag ga ik naar een lezing van Martti Ahtisaari, oud-Finse president, en hij is afgezant van de VN in Kosovo, en hij heeft een vredesakkoord in Atjeh bereikt. Het onderwerp van de lezing is 'can de international community meet the challenges ahead of us'. Ik ben heel benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61726812
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
op naar de 65 ofzo
Wat zij zegt.
*kuch* Eerst maar eens onder de 80 en dat gaat niet lang meer duren.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 18 september 2008 @ 11:28:11 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61726993
Tvp bitches!

vrije dag vandaag
pi_61727845

Wederom hard werken vandaag en aan het einde van de middag naar de kine

Eetlijst:
O: kwark
T: smoothie frambozen/yoghurt
T: winterwortel
L: 2 volkoren bolletjes met zelfgemaakte eiersalade
T: wat amandelen
T: 2 nectarines
D: gemarineerde tofu (ik denk dat ik m ga frituren ) en broccoli of sperzieboontjes

Vrij braaf, toch?
pi_61727926
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

Wederom hard werken vandaag en aan het einde van de middag naar de kine

T: winterwortel

Vrij braaf, toch?
een hele? Je had wel honger dan
pi_61728021
Moet 't niet deel 223 zijn?

Ik was zó trots op mezelf toen ik om kwart voor 7 opstond om te gaan zwemmen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61728070
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

een hele? Je had wel honger dan
Is dat raar? Ik heb er weleens 4 achter elkaar opgegeten Het knaagt zo lekker
pi_61728163
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat raar? Ik heb er weleens 4 achter elkaar opgegeten Het knaagt zo lekker
nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.
misschien hebben ze in Belgie een kleiner formaat?
Het is bij koken van engelse recpten ook altijd zo lastig: '1 large carrot', ja hoe large is large. Gewone worteltjes heb je ook in verschillende formaten
  donderdag 18 september 2008 @ 12:18:30 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61728184
Boh, het gaat nu al goed met mijn schema. Na een hele ochtend gevuld met consultatiebureau en huisarts heb ik nog niet eens ontbeten. SHE, ik moet nog aan mijn lijst van vandaag beginnen. Maakt het uit dat het wat minder verspreid is en gaat het om de samenstelling van het eten, of gaat het echt ook om de spreiding tussen wat je eet?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61728193
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet 't niet deel 223 zijn?

Ik was zó trots op mezelf toen ik om kwart voor 7 opstond om te gaan zwemmen. .
Hey, wie heeft de TT veranderd! Even kijken of die opmerking wel klopt

Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
pi_61728209
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.
misschien hebben ze in Belgie een kleiner formaat?
Het is bij koken van engelse recpten ook altijd zo lastig: '1 large carrot', ja hoe large is large. Gewone worteltjes heb je ook in verschillende formaten
Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoor
pi_61728233
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:22:06 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61728270
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SHE, doe je werk eens wat beter! .

Ik ga straks naar mijn ouders. Voor het eerst zonder OV, maar mijn moeder wil zo graag dat ik thuiskom dat ze m'n reiskosten wel vergoedt (tientje ofzo).
Niet meer actief op Fok!
pi_61728274
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.
Ik dacht toch echt dat ik 232 had gepost Anyway, kan een mod de TT aanpassen: het moet dus nummer 232 zijn.
pi_61728314
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoor
woei!
Groot voordeel: zit maar iets van 10 kcal in per ons.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:56:17 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61729102
Heel gezond, ColdFeet!

Webkim, ben je nog steeds zo goed aan het SHEieten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61729477
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

woei!
Groot voordeel: zit maar iets van 10 kcal in per ons.
Precies. In de laatste fase van mijn afstuderen heb ik heel wat nachten doorgehaald, en op dat soort momenten eet ik werkelijk alles, of het nou engelse drop, chips, roze koeken of wortels zijn. maakt niet uit hoe lekker ik het vind. Kilo's en kilo's wortels heb ik weggewerkt. En bleekselderij. En radijzen (daar ga je zo mechtig vies van boeren ). En zo ben ik de slotfase doorgekomen zonder aan te komen
  donderdag 18 september 2008 @ 13:19:36 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61729627
radijsjes FTW (eigenlijk wel t lekkerst met heel slecht een lekkere snuf zeezout eroverheen...)

mijn lijstje van vandaag

O: smacks
L: restje pasta, stukje makreel, volkoren sesam vitalu crackers, winterwortel
D: wok maaltijd van de eazie wok (gem. 149 ckal per 100 gram- vers gemaakt waar je bij staat mjam) ik ga voor de udon noodles, met beef, prei, uien, paprika etc. in zwarte bonen saus

k heb vanavond een uurtje om eten te regelen en op te eten tussen werk en een vergadering in, vandaar. maar wokhappen zijn niet zo ongezond als patat enzo jeej
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')