"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Called you whore right to your face.
Ik had BarbieHoer klaar staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...
Dat dacht ik al...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef Sersjee het volgende:
Gerard is een held en een muziekvriend voor het leven![]()
FF
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappen
Komt door die liedjes, ik quote alleen de leuke stukkies eruit!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef Brennel het volgende:
Nounou, de hormoontjes spatten haast van het scherm
Dat geluidje maakte mijn spelletje op mijn spectra video spel computer, met bandje aangedrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had m idd geen 45 gegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |