Die van jou is anders ook wel lekkerquote:
Nope alles hier nog rustig aan het frontquote:Op woensdag 24 september 2008 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja klopt, ik begin vrolijk op de bank![]()
Hoe is het thuis, is die kleine cardinal er al?
Fietsen verbroederdquote:Op woensdag 24 september 2008 19:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder voetbal zou er wereldvrede zijn
Laten we het voor de gein weer ff over voetbal hebben...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zonder voetbal was er anders vanaf 18.00 uur niet meer gereageerd in het topic.
Ieder zijn ding toch... Fietsen en Schaken is niet mijn ding dus dan maar over voetbal. Wil het ook over vrouwen, bf2 hebben maar daar hebben jullie het ook niet over. Dan maar over voetbal, daar word altijd wel op gereageerd
We verdienen de winst maar dit zou zomaar een "als je de goal niet maakt dan valt ie aan de andere kant"-wedstrijd kunnen wordenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben voor het eerst in 8 weken weer aangeschoten en ik vind het maar niks__O-
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:48 schreef Sickert het volgende:
Kap nou toch eens met dat Feyenoord/Ajax gezeik stelletje kut kinders
we zitten toch verdomme niet op de middelbare school
Die discussies heb ik toen ook allemaal al voorbij zien komen
vandaag komt de isolatie voor de plafonds + de plafondsquote:
Paar biertjes is lekker maar me helemaal lam zuipen vind ik niet zo boeiend meer. Zeker niet als ik wakker wordt de volgende ochtend en enorm brak ben...quote:Op donderdag 25 september 2008 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]Dat begin ik ook steeds meer te hebben ja. Gewoon een biertje is wel lekker maar veel niet meer
Der is ook nog geboort..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:27 schreef FJD het volgende:
Dat is t voordeel van twee linkerhanden; dan koop je een huis waar je alleen nog maar in hoeft te verven. We waren in anderhalve dag klaar
We worden oudquote:Op donderdag 25 september 2008 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar biertjes is lekker maar me helemaal lam zuipen vind ik niet zo boeiend meer. Zeker niet als ik wakker wordt de volgende ochtend en enorm brak ben...
Doe eens mailenquote:
You've got mail..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...![]()
Alpe op en afquote:Op donderdag 25 september 2008 09:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. Kunnen we rollator-race houden..![]()
lucky youquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb wel zin
Zometeen nog een brainstorm sessie met onze o zo slimme gebruikers..![]()
Kom je naar DH toe, kan je mooi biertje mee pikken..quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik verveel me ook alweerMoet weer wachten tot volgende week...pffff Op zulke momenten is t wel handig als je routine werk hebt.
Fietsen was gisteren nog best pittig, benen hadden nog niet heel veel zin. Vanavond lekker zwemmen en dan zondag een lange tourtocht denk ik.
Gisteren gewoon volle bak trainen met de volleybal. Ging niet eens heel slecht. Het fietsen er naartoe voelde wel wat raar...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik verveel me ook alweerMoet weer wachten tot volgende week...pffff Op zulke momenten is t wel handig als je routine werk hebt.
Fietsen was gisteren nog best pittig, benen hadden nog niet heel veel zin. Vanavond lekker zwemmen en dan zondag een lange tourtocht denk ik.
Zo vandaag 60km gefietst ging niet slecht. Alleen die wind is toch erg vervelend. Hopelijk morgen ook weer zo mooi weer kunnen we nog een rondje doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Je bent echt gefrustreerd hequote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef -Raffie- het volgende:
Zo vandaag 60km gefietst ging niet slecht. Alleen die wind is toch erg vervelend. Hopelijk morgen ook weer zo mooi weer kunnen we nog een rondje doen.
quote:
Zo lang kan ik niet wachten hoor..quote:Op donderdag 25 september 2008 16:14 schreef FJD het volgende:
Star Wars is binnen en ik heb een kicke vakantie in Zweden gezien
-edit-
En een nieuw topic laat nog zeker twee uur op zich wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |