abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61754055
Nieuws van tour de Bof!
quote:
Ondertussen in Belgie, we vriezen zowat dood Nu koffie
pi_61754198
Hoe denk jij dat het klassement eruit zal gaan zien JP? ofwel wie gaat er winnen en verliezen uiteraar.d
pi_61754323
Ferdi
Raffie
Jorrit
Ursel

Zoals ik met ze meegefietst heb afgelopen weekend
pi_61754564
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef staticdata het volgende:
Hoe denk jij dat het klassement eruit zal gaan zien JP? ofwel wie gaat er winnen en verliezen uiteraar.d
1) Tja als je weet dat Ferdi er net zoveel trainings kilometers op heeft zitten als de rest bij elkaar plus dat hij zelfs een dieet heeft aangehouden met koolhydraten.. Met hardlopen en het fietsen heeft hij bewezen een doel te kunnen realiseren. Dus ja die zet ik op nr een ook al heeft hij niet echt het tengere postuur van een klimmer.

2) Raffie is een serieuze en sportieve gast en misschien wel het black horse van vandaag. ideaal postuur voor de klim en heeft het waarschijnlijk al goed voorbereid. Exact wetenschap over zijn voorbereiding heb ik niet dus vandaar 2e

3) Niels lijkt me serieus en lijkt me een serieuze kanshebber al zet ik hem op plek 3. (Hij ging toch ook mee?). Zijn postuur is ook wat nadelig maar als hij ergens voor gaat doet hij het goed. Hopen dat hij niet psychologisch breekt als hij niet kan volgen want dan gok ik dat het afgelopen is met zijn top 3 klassering. Doet dus niet mee

4) Deze plek is al wat moeilijker te voorspellen.. Toch geef ik hier Ursel het voordeel van de twijfel puur omdat hij een stuk minder gewicht heeft mee te zeulen. Serieuze voorbereiding liet te wensen over maar hij zal het wel redden al zal het niet binnen de 2 uur zijn.

5) Helaas voor Jorrit maar ik zie hem laatste eindigen. Heeft echt wat gewicht mee te zeulen en heeft weinig ervaring met duursporten over ik weet. Heeft wel een duidelijk doel gezet door het drinken te laten dus wie weet verrast hij hier vandaag in positieve zin! Hij zal in het wiel hangen van Ursel waarna Ursel bij hem weg rijdt in de laatste 150 meter en Jorrit met een kreun en een schreeuw achterlaat. Denk niet dat het binnen de 2 uur gaat lukken en we hopen dat zijn knie het gaat houden natuurlijk.

Zover mijn analyse.
pi_61755077
Grappig ik op plaats 3.
Postuur nadelig? Ik ben de lichste van alle 5 en al meer dan 4000 km in de benen
pi_61755417
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
Grappig ik op plaats 3.
Postuur nadelig? Ik ben de lichste van alle 5 en al meer dan 4000 km in de benen
zou je jezelf op 1 hebben geplaatst?
pi_61756577
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
Grappig ik op plaats 3.
Tja het is ook al een tijdje geleden dat ik je gezien heb! Misschien was ik wel te voorbarig inderdaad al kan ik me niet voorstellen dat je nu ineens de bouw hebt voor een klimmer.

4000km Waarom doe je niet mee man?????
pi_61757493
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoek de fout!
Ze hebben wel een hele kleine keeper
x
pi_61757535
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

1) Tja als je weet dat Ferdi er net zoveel trainings kilometers op heeft zitten als de rest bij elkaar plus dat hij zelfs een dieet heeft aangehouden met koolhydraten.. Met hardlopen en het fietsen heeft hij bewezen een doel te kunnen realiseren. Dus ja die zet ik op nr een ook al heeft hij niet echt het tengere postuur van een klimmer.

2) Raffie is een serieuze en sportieve gast en misschien wel het black horse van vandaag. ideaal postuur voor de klim en heeft het waarschijnlijk al goed voorbereid. Exact wetenschap over zijn voorbereiding heb ik niet dus vandaar 2e

3) Niels lijkt me serieus en lijkt me een serieuze kanshebber al zet ik hem op plek 3. (Hij ging toch ook mee?). Zijn postuur is ook wat nadelig maar als hij ergens voor gaat doet hij het goed. Hopen dat hij niet psychologisch breekt als hij niet kan volgen want dan gok ik dat het afgelopen is met zijn top 3 klassering. Doet dus niet mee

4) Deze plek is al wat moeilijker te voorspellen.. Toch geef ik hier Ursel het voordeel van de twijfel puur omdat hij een stuk minder gewicht heeft mee te zeulen. Serieuze voorbereiding liet te wensen over maar hij zal het wel redden al zal het niet binnen de 2 uur zijn.

5) Helaas voor Jorrit maar ik zie hem laatste eindigen. Heeft echt wat gewicht mee te zeulen en heeft weinig ervaring met duursporten over ik weet. Heeft wel een duidelijk doel gezet door het drinken te laten dus wie weet verrast hij hier vandaag in positieve zin! Hij zal in het wiel hangen van Ursel waarna Ursel bij hem weg rijdt in de laatste 150 meter en Jorrit met een kreun en een schreeuw achterlaat. Denk niet dat het binnen de 2 uur gaat lukken en we hopen dat zijn knie het gaat houden natuurlijk.

Zover mijn analyse.

JP voor tourverslaggever bij de volkskrant
x
pi_61758706
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja het is ook al een tijdje geleden dat ik je gezien heb! Misschien was ik wel te voorbarig inderdaad al kan ik me niet voorstellen dat je nu ineens de bouw hebt voor een klimmer.

4000km Waarom doe je niet mee man?????
Kan geen extra vrij meer nemen van het werk
Van 95 kilo naar 78

pi_61761620
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef dutch_cyclist het volgende:

[..]

Kan geen extra vrij meer nemen van het werk
Van 95 kilo naar 78

[ afbeelding ]
Ziet er top uit Niels! Beetje Pantani gehalte maar is dat foto moment net voor je de berm in tuimelt?

Jammer dat je niet mee kon.
pi_61763908
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ziet er top uit Niels! Beetje Pantani gehalte maar is dat foto moment net voor je de berm in tuimelt?

Jammer dat je niet mee kon.
Even resume... Is dit nou Niels "EscapeNL"? Ja toch?
pi_61764815
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Even resume... Is dit nou Niels "EscapeNL"? Ja toch?
Rudy gaat door voor de magnetron.
pi_61767686
quote:

Geenstijl ligt trouwen plat na hun akkefietje met geencommentaar.nl (ddos aanval)

vrijdag 19 september 2008 @ 22:52:15 #117
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61771452
https://www.mediaboetiek.nl/produkt.php?artikelnummer=1335986&titel=Hitler-complete_box

JP,
Iets voor jou? Heb het zelf net besteld. Volgens mij de "oude" docu's die ook op de Belg/ Discovery chanel uitgezonden werden (Hitlers Henchmen en dergelijke)
pi_61775107
Denk dat ik al wel een berg heb maar altijd leuk om hem origineel te hebben. Ik heb in de jaren 500 gig bij elkaar gesprokkeld aan WO2 docu`s maar kan soms door de bomen het bos niet meer zien.

Ik ga hem bestellen.

Geen nieuws van tour de BoF trouwens..
pi_61777377
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nee daar geeft hij al te kennen dat hij afstapt.
x
pi_61777392
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 07:39 schreef jpjedi het volgende:

Geen nieuws van tour de BoF trouwens..
Hmm laat me raden, slecht weer. Geen choppers in de lucht, motards die onderuit zijn gegaan.

Die bof jongens hebben het zwaar te verduren.
x
pi_61787295
Ferdi: rond 1:16, Ursel, Jorrit & Yoshka rond 1:59

Indrukwekkende prestaties van de gasten

[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 21-09-2008 12:49:59 ]
pi_61787383
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:41 schreef cardinalagain het volgende:

[..]

Hmm laat me raden, slecht weer. Geen choppers in de lucht, motards die onderuit zijn gegaan.

Die bof jongens hebben het zwaar te verduren.
Cardinal..het was bar en boos
pi_61792563
Ferdi is betrapt op Aimbot.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_61795865
allen binnen de 2 uur , Ferdi zal alleen al aan het bier toen de rest binnenkwam .

Knappe prestatie heren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')