De laatste tijd speel ik veel Soulcalibur 4 en dat ik daar 60 euro voor heb betaald maakt mij niet uit. De fun die ik heb laat ik niet verpesten door naar de prijskaartje te kijken. Fun vs Prijs = Fun wint bij mij dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef jpjedi het volgende:
Dat snap ik nou niet...20 euro puur om hem direct te kunnen spelen.![]()
Dat is toch gewoon geldverkwisting?
quote:4 november zijn de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Israel heeft op z'n minst passieve steun van de VS nodig, maar de huidige regeringen van Israel en de VS zullen nooit de schijn willen wekken dat ze een oorlog beginnen om de verkiezingen te beinvloeden. Daarom geen aanval voor 4 november.
20 januari is de inauguratie van de nieuwe president. De regering Bush, die een aanval op z'n minst passief zal steunen, zit tot dan nog in het zadel. Als Obama wordt gekozen dan wordt steun van de VS twijfelachtig. Het 'window' voor Israel om een aanval uit te voeren is dan mogelijk gesloten, en ze kunnen eigenlijk niet meer wachten als ze nog iets willen proberen. McCain zal een aanval misschien wel steunen, maar het blijft een onzekere factor. En Israel verliest sowieso tijd om nieuwe afspraken te maken.
Het optimale window voor een aanval ligt dus tussen 4 november en 20 januari.
Tja geef die Joden eens ongelijk. Je kunt maar moeilijk afwachten tot je een nuke of dirty bomb in tel-aviv hebt liggen.quote:Maar ik denk dat de kans vrij groot is, want het is logisch. ALS Israel iets wil doen, dan is dit het window. En ik geloof niet dat Israel ooit gaat toestaan dat Iran kernwapens kan maken. Israel heeft bovendien een (succesvolle) geschiedenis van preemptive strikes (6-daagse oorlog 1967, Irak 1981, Syrie 2007, etc). Dus ik verwacht gewoon dat ze iets gaan proberen. Ik heb wel grote twijfels over de kans op (blijvend) succes. Bovendien kun je Iraanse raketten verwachten op Israelische steden, maar ik denk dat ze die slachtoffers incalculeren en accepteren.
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
Mensen die hun spellen voor 65,- in de winkel kopen![]()
Ga dan gewoon naar de hoeren, dan wordt je een stuk lekkerder genaaid.
Gamehubs is echt ideaal. goede prijzen, goede voorraad en fijne communicatie.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 33,- of ¤ 37,- bij Gamehubs!
Zeker! Nooit meer dan ¤ 37,- betalen voor regiovrij games!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gamehubs is echt ideaal. goede prijzen, goede voorraad en fijne communicatie.
Dat is me toch inderdaad een bagger systeem met die regio codes.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker! Nooit meer dan ¤ 37,- betalen voor regiovrij games!
PS3 is nog fijner, die zijn sowieso allemaal regiovrij
Heb een pomp..quote:Op donderdag 18 september 2008 18:36 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben er op zijn vroegst pas om half 10Maar laat weten zodra ik hier weg rijd. Me vader brengt me maar heeft nog veen vergadering tot half 8 dus als hij hier is kan ik pas weg
Ursel heb jij een pomp om een luchtbed op te pompen ? Dat scheelt namelijk als ik die niet mee hoef te nemen.
En ik heb nog meer fun want ik houd de 37 euro in me zak! Er zullen altijd mensen blijven die kopen of downloaden... Dat ik dan niet online kan, is dan jammer... Dan zal ik hem moeten kopen...quote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef Viro het volgende:
[..]
De laatste tijd speel ik veel Soulcalibur 4 en dat ik daar 60 euro voor heb betaald maakt mij niet uit. De fun die ik heb laat ik niet verpesten door naar de prijskaartje te kijken. Fun vs Prijs = Fun wint bij mij dan.
Ik probeer films op m'n iPhone te zetten. Wat een godvergeten kut tering tiefus programma is dat iTunes zeg. iTunes 8 loopt bij het starten al direct vast, als het dan een keer doorkomt dan probeert het applicaties van m'n iPhone naar iTunes te halen en loopt het direct vast, het uitzetten van het syncen van applicaties zorgt ervoor dat al m'n applicaties verwijderd worden, het installeren van iTunes 7.7 kan niet omdat 2.1 alleen met 8 kan werken, het gezeik zou opgelost zijn met XP alleen kun je met dank aan Apple maar met 1 iTunes syncen en zou ik dus alle data kwijt zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:15 schreef ursel het volgende:
Iemand Fer gezien?? Die zou er om 7 uur zijn..
Inderdaad een grafprogrammaquote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik probeer films op m'n iPhone te zetten. Wat een godvergeten kut tering tiefus programma is dat iTunes zeg. iTunes 8 loopt bij het starten al direct vast, als het dan een keer doorkomt dan probeert het applicaties van m'n iPhone naar iTunes te halen en loopt het direct vast, het uitzetten van het syncen van applicaties zorgt ervoor dat al m'n applicaties verwijderd worden, het installeren van iTunes 7.7 kan niet omdat 2.1 alleen met 8 kan werken, het gezeik zou opgelost zijn met XP alleen kun je met dank aan Apple maar met 1 iTunes syncen en zou ik dus alle data kwijt zijn.
Sterf kut Apple met je kut software
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik probeer films op m'n iPhone te zetten. Wat een godvergeten kut tering tiefus programma is dat iTunes zeg. iTunes 8 loopt bij het starten al direct vast, als het dan een keer doorkomt dan probeert het applicaties van m'n iPhone naar iTunes te halen en loopt het direct vast, het uitzetten van het syncen van applicaties zorgt ervoor dat al m'n applicaties verwijderd worden, het installeren van iTunes 7.7 kan niet omdat 2.1 alleen met 8 kan werken, het gezeik zou opgelost zijn met XP alleen kun je met dank aan Apple maar met 1 iTunes syncen en zou ik dus alle data kwijt zijn.
Sterf kut Apple met je kut software
Zo te zien missen we ook nietsWat een ongelofelijke kut-wedstrijd. Volkomen terecht dat je een tegendoelpunt krijgt op deze manier. Ik gooi m'n voorspellingen voor aankomende zondag maar even naar 0-3.
6 uurquote:Op donderdag 18 september 2008 20:38 schreef ursel het volgende:
[..]Tis 7 uur geweest he...
Hoe laat ben je er nou dan??
Eentje? Omdat je die bij je Xbox 360 pakket kreeg?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En ik heb nog meer fun want ik houd de 37 euro in me zak! Er zullen altijd mensen blijven die kopen of downloaden... Dat ik dan niet online kan, is dan jammer... Dan zal ik hem moeten kopen...
En ik heb ook originele hoor...![]()
Dan moeten we het zeker een keertje tegen elkaar opnemen. Heb nu ongeveer 45 uur in SC4 gestoken door alleen maar te klooien met custom made characters. Ben nog niet serieus begonnen om de combo's te leren van bepaalde characters zoals ivy.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef RudyCarell het volgende:
En ik heb ook originele hoor...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |