Je bent hem dus echt welquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, Malibu= Loek = Dr. Crane.
Gaan we beledigen?
Hoeveel bier heb jij op? Malibu is Dr. Crane..quote:
Ik had t over jouw vak. Sfeer kan je niet maken.Dat moet spontaan ontstaan. Dat cultuurtje wat jullie proberen na te bootsen past en kan niet in nederland.Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van vak 410?Naar mijn idee zijn het allemaal puisterige pubers die teveel tifo dvd's hebben gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik had t over jouw vak. Sfeer kan je niet maken.Dat moet spontaan ontstaan. Dat cultuurtje wat jullie proberen na te bootsen past en kan niet in nederland.Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van vak 410?Naar mijn idee zijn het allemaal puisterige pubers die teveel tifo dvd's hebben gekeken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gekke boys, vooral anabool met z'n zonnebril. Of die Chinees met z'n trommelstokjes.
Dan zal dit topic maar mijden, het is de bedoeling dat er zo min mogelijk inhoud in de posts in dit topic zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil graag wat posten, maar ik mis inhoud.²
quote:
En dan gewoon roepenquote:
Dit KUN je niet menenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
Dé ultieme diss van het Legioen was toch wel onderstaand spandoek. Huntelaar was totaal van z'n a propos en scoorde slechts twee keer die wedstrijd, en ook ik was zodanig van slag na deze schandelijke belediging dat ik nauwelijks kon genieten van de 2-4 zege in de play-offs.![]()
[ afbeelding ]
Dat is juist zo heerlijk. Hier worden ze jaren, jaren, jaren later nog aan herinnerd. Vernederd worden door Ajax op je eigen jubileum.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef koningcambuur het volgende:
0-100
Dat zou een mooi kado zijn van Ajax, voor Feyenoord. Voor het 100 jarig jubileum.
De beste verdediger?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva in een driemans verdediging? De beste verdediger weglaten? Van der Wielen?
Misschien is Alkmaar iets voor jou, als je toch nog twijfelt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:00 schreef StarGazer het volgende:
Ook leuk dat ie rond de 34 seconden een argument probeert te maken, er niet uitkomt en dan maar verder gaat met kankerlul roepen
pffquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekke boys, vooral anabool met z'n zonnebril. Of die Chinees met z'n trommelstokjes.
ja, met 0-100quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat is juist zo heerlijk. Hier worden ze jaren, jaren, jaren later nog aan herinnerd. Vernederd worden door Ajax op je eigen jubileum.
Lekker boeiend, hij had wel gelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:00 schreef StarGazer het volgende:
Ook leuk dat ie rond de 34 seconden een argument probeert te maken, er niet uitkomt en dan maar verder gaat met kankerlul roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |