ik ben op de goede weg, maar in mijn jeugd was ik een probleem kind.quote:
Dus JE MOEDER is zo dom geweest om in zoiets te trappen?quote:Op donderdag 18 september 2008 06:38 schreef ensolieser23 het volgende:
Begrijp met niet verkeerd maar als ik dit soort mensen zie wil ik ze het liefst helemaal kapot slaan na alles wat ze mijn moeder hebben aangedaan.
Die zijn hier wel te vinden.quote:Misschien zijn er nu mensen online die probelemen hebben
Nou ja, ik vind verder niet dat je iets over zijn moeder kan zeggen. Niet iedereen die zich bijvoorbeeld met budhisme, kruidengeneeskunde of astrologie bezighoudt is labiel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaar was je moeder labiel genoeg om met die lui in zee te gaan
ze maakte herbdrankjes en verkocht ze aan allemaal mensenquote:Op donderdag 18 september 2008 06:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus JE MOEDER is zo dom geweest om in zoiets te trappen?
Was het zo'n healer? Of meer een Rasti Rostelli?
ja mijn moeder heeft veel problemenquote:Op donderdag 18 september 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaar was je moeder labiel genoeg om met die lui in zee te gaan
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 18 september 2008 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft het niet te herhalen en je scheert nu een heleboel mensen over één kam als zijnde 'slecht' en je wilt ze helemaal kapot slaan. Tunnelvisie door anekdotisch bewijs en een agressieprobleem?
Het is prima als je mensen wilt waarschuwen, maar als je niet verder komt in je argumentatie dan 'waar ze zich mee bezig houden en andere mensen aandoen is niet te omschrijven' dan is dat wel een beetje magertjes. Daarbij is hetgeen je moeder is overkomen niet typerend voor iedereen die zich met dit soort praktijken bezig houdt.
She did it all!!!!11!`!quote:Op donderdag 18 september 2008 06:47 schreef ensolieser23 het volgende:
[..]
eigenlijk deed ze het allemaal
ga je matje kammen, en je gouden ketting oppoetsen!quote:Op donderdag 18 september 2008 07:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en jij bent een agressieve tokkie.
en jij bent de leukste thuisquote:Op donderdag 18 september 2008 07:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Dat is Linda de Mol.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:14 schreef ensolieser23 het volgende:
[..]
en jij bent de leukste thuis
Als je last hebt van MPD moet je gewoon een tweede account nemen dan kun je jezelf nog veel leuker volschelden.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee, is allemaal aan TS gericht.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als je last hebt van MPD moet je gewoon een tweede account nemen dan kun je jezelf nog veel leuker volschelden.
Nee, totdat je om de tuin kan worden geleid door zo'n klaploper, dan ben je toch wel enigszins labiel te noemen...quote:Op donderdag 18 september 2008 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind verder niet dat je iets over zijn moeder kan zeggen. Niet iedereen die zich bijvoorbeeld met budhisme, kruidengeneeskunde of astrologie bezighoudt is labiel hoor
Maar erg stabiel kan ik ze ook niet noemen, misschien bio-stabiel?quote:Op donderdag 18 september 2008 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind verder niet dat je iets over zijn moeder kan zeggen. Niet iedereen die zich bijvoorbeeld met budhisme, kruidengeneeskunde of astrologie bezighoudt is labiel hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |