quote:
Op donderdag 18 september 2008 06:45 schreef Isabeau het volgende:Je hoeft het niet te herhalen en je scheert nu een heleboel mensen over één kam als zijnde 'slecht' en je wilt ze helemaal kapot slaan. Tunnelvisie door anekdotisch bewijs en een agressieprobleem?
Het is prima als je mensen wilt waarschuwen, maar als je niet verder komt in je argumentatie dan 'waar ze zich mee bezig houden en andere mensen aandoen is niet te omschrijven' dan is dat wel een beetje magertjes. Daarbij is hetgeen je moeder is overkomen niet typerend voor iedereen die zich met dit soort praktijken bezig houdt.
Bedankt voor je reactie
Ik scheer niet iedereen over één kam want als je goed hebt gelezen, zie je dat ik het over twee verschillende mensen heb de één is bewust van haar of zijn status en de ander niet.
Ik kom er wel verder mee hoor, maar wil je nou echt dat ik hier alles ga opschrijven over wat dat soort mensen allemaal doen, ik denk dat de boodschap wel duidelijk is
En dat ik daar agressief van word, daar heb ik geen problemen mee
die mensen verdienen het gewoon om een klap te krijgen, maar geloof me ik ben niet de persoon die zomaar mensen letterlijk gaat slaan, ik krijg er zin in maar ik zal het nooit doen.
Dan pak ik ze liever op een andere manier aan.