Ja, dus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de politie stond erbij en keek ernaar.
Oja lees het stuk ook even.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Gouda___.html?p=20,1
Ja dus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:01 schreef Toeps het volgende:
Mensen die de Telegraaf aanhalen als bron.
Gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan is het bij voorbaat al niet waar ofzo?
Maar hier heb je een andere link, kun je lezen hoe deze lezers er over denken.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/Straatterreur-Gouda-is-islamitische-intifada.htm?forum=189348&message=557083&showall=true
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:10 schreef Dagonet het volgende:
Ja, over die wijk nog effe he? Hoe groot hebben we het hier over?
Ik zag 2000 inwoners met een bevolkingsdichtheid van bijna 12000 per km2, dus het gaat om een paar straten?
Ik kan me er geen beeld bij vormen, als ik denk aan een wijk in mijn stad dan denk ik aan enkele vierkante kilometers minimaal namelijk.
Maar wel een andere bron dan de telegraaf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gezien.
Volgens hun heult de burgemeester van Gouda met de Marokkanen omdat hij zijn Nederlandse vrouw heeft ingeruild voor een Marokkaanse.![]()
En tja, alleen de titel al he, 'Islamitische straatterreur'
Paar straten dus. Hoe kan de politie dát niet in de hand houden? Met twee agenten heb je dat in een half uurtje doorgekruisd. Te voet. Dan doe je dat toch, zooi wijkagenten, veldwachter bromsnorren?quote:
'quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paar straten dus. Hoe kan de politie dát niet in de hand houden? Met twee agenten heb je dat in een half uurtje doorgekruisd. Te voet. Dan doe je dat toch, zooi wijkagenten, veldwachter bromsnorren?
Ik snap dat ze niet in Oosterwei blijven, twee stappen en je bent eruit. Maar daar is dus wel het probleem dat de bussen er niet meer rijden, dat moet met een regelmatige wijkcontrole te verhelpen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:31 schreef speknek het volgende:
a) Oosterwei is een van de twee probleemwijken, Korte Akkeren (pop. 9500) doet er niet veel voor onder.
b) De probleem-Marokkanen komen dan wel grotendeels uit deze buurten, ze blijven er natuurlijk niet rondhangen, maar zaaien uit over de binnenstad en omgrenzende wijken.
c) Het wordt in de media allemaal ook wel redelijk overdreven.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet in Oosterwei blijven, twee stappen en je bent eruit. Maar daar is dus wel het probleem dat de bussen er niet meer rijden, dat moet met een regelmatige wijkcontrole te verhelpen zijn.
Waarom was de politiepost daar nou weg?
Ach, of ze nou in Afghanistan moslims afknallen of hier....quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet dat het nou heel kortzichtig was; het leger inzetten op de eigen burgers is een extreem slecht idee waar genoeg geschiedkundige voorbeelden van zijn.
tali-pangquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, of ze nou in Afghanistan moslims afknallen of hier....
Vergeet het aan Oosterwei grenzende Kort Haarlem niet. En de binnenstad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:31 schreef speknek het volgende:
a) Oosterwei is een van de twee probleemwijken, Korte Akkeren (pop. 9500) doet er niet veel voor onder.
En in de Kamer. Bij de APB werd steeds maar weer van "Goudse toestanden" gesproken. Alsof ik in de Gaza-strook woon. Maar een burgemeester die van niets weet omdat er geen aangifte zou worden gedaan is natuurlijk onzin.quote:c) Het wordt in de media allemaal ook wel redelijk overdreven.
Ik kom in ieder geval niet meer zonder M16 op bezoekquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef sizzler het volgende:
En in de Kamer. Bij de APB werd steeds maar weer van "Goudse toestanden" gesproken. Alsof ik in de Gaza-strook woon.
Dan hou je niets verder meer over?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vergeet het aan Oosterwei grenzende Kort Haarlem niet. En de binnenstad.
En dat is de oplossing?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef ScarFace- het volgende:
Jup oppakken en uitzetten die hele wijk.
Dan hou je drie wijken over die wel gaan: Plaswijck, Bloemendaal en Goverwelle.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan hou je niets verder meer over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |