quote:Op donderdag 18 september 2008 09:15 schreef BobbyB het volgende:
Weer diezelfde blauwe gasten in de SC
Goeiesmorges trouwens!
Zie de PIquote:Op donderdag 18 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoezo wat is je probleem met die "blauwe gasten" ?
Geef eens feedback. Misschien kunnen we er wel iets mee.
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat die heel mooi bij mijn tapijt staat
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat die heel mooi bij mijn tapijt staat
Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij kan beter zonder kleren op de foto staan
OMGquote:
Het is jammer dat je bij Hyves foto's niet het userid kan achterhalenquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een PI
dat wordt zoeken en pm'enquote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is jammer dat je bij Hyves foto's niet het userid kan achterhalenfoto komt wel van hyves af, maar welke.
Volgens mij zit je gewoon te etterenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het banmeldtopic bedoel je ?
Ik haat afkortingen echt waar. Op mijn werk kunnen ze er ook wat van. RIE 'tje hier,SO'tje daar.
Het was een grapjequote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
OhNee ik zat niet te etteren
Ik gebruik het woord PI nooi vandaar.
Maar juist bij die post kan ik je PI niet zien, dus weet niet wat je bedoeld
Het ging vandaag over geweldquote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
levensbeschouwing
Dude. Dat vak moeten ze echt afschaffen. Beetje godsdienst in kinderen stampen![]()
![]()
Ik denk dat ik weer niet gelijk met je pauze heb. Bewaar even een puntje voor me of rol een nieuwe.quote:
Inderdaad. Kansloos vak.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
levensbeschouwing
Dude. Dat vak moeten ze echt afschaffen. Beetje godsdienst in kinderen stampen![]()
![]()
Hallooo, ik wil wel graag mn examens halenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is belangrijker M&O of KLB-SC? Prioriteiten stellen, daar gaat het om. TJAKKAAAAAAAAAAAAH
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zometeen met het openbaar vervoer
Dank je welquote:
Examen succesvol KLB-SCen? Er zijn er al twee gezakt, helaas.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallooo, ik wil wel graag mn examens halen
Dusquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zometeen met het openbaar vervoer
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Toch gezellig, als mensen lekker dicht tegen je aan gaan zitten enzo
Persoonlijke ruimte, halloquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Toch gezellig, als mensen lekker dicht tegen je aan gaan zitten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |